16. јануар 2010.

Јединство Параћин :)

Добио сам критику да сам можда прешао да навијам за Јединство... Било ми је досадно па рекох ето да и њих мало испромовишем.
За одлазак на локалне утакмице немам времена јер нисам у Параћину. Пар пута сам хтео да одем али нисам имао с ким, а да идем сам тамо нисам хтео, јер сам једном у животу ушао на стадион Јединства, кад сам био клинац (још код учитељице, са школом смо ишли на утакмицу), и по инерцији навијао за црвено-беле који су гостовали :) Сви око мене кажу нешто као: "Ко је још будала да гледа Јединство?"
Ја лично познајем потребу човека да се веже за свој тим, као и потребу тима да има навијаче. Да не помињем развијање локал-патриотизма и свести о томе одакле си. Међутим, лично ја Јединство никад нисам осећао као свој тим. Брат ми је играо тамо, па је прешао у тим градског ривала (Борац, стадион на коме проводим лето, а на коме сам и ову годину дочекао), одакле је после побегао за Аранђеловац. Ни Борац није мој тим, али ми је стадион дражи јер више подсећа на ливаду =)
Ипак, поштујем момке који одлазе на утакмице Јединства. За неке од њих поуздано знам да су ми школски другови. Некад их се скупи више, али имају једно стално језгро и то је добро. Уосталом, тако је са свим навијачким групама.
Ево, нашао сам један њихов видео. Ужасног је квалитета, ваљда зато што је доста дуг, а и зато што су снимци углавном с телефона. Можете да погледате како је то на параћинском "истоку".
Они себе називају хулиганима, мада ја лично не знам када се неко потукао због Јединства. Вероватно они имају неке своје приче. У кругу по којем се крећем по Параћину нисам скорије видео неки њихов графит. И тако...

Поздрав.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive