10. јануар 2010.

"Ан'тониооо"... "Мммм-мачкицееее"... "Ауууууууууу!"

Супер реклама, кеве ми... Сад ми је пала на памет.
Шта има ново, људи моји? Ја управо стигао у Београд, тј. не баш управо али пре једно два сата. Интернет. И поново сам у кући (са дугосилазним на а). Ред је да се мало искористи...
Од сутра креће колоквијумска недеља. Срећа па ми је први колоквијум из пословних апликација. То ћу ваљда завршити како треба. Брине ме овај други, из линеарне. Он је у уторак. Биће густо...
Донео сам брдо хране. Ако је неко од вас гладан, или је можда пожелео домаће обланде, кекс торту, неке друге две торте или можда пекмез, нека сврати до мене. Ту је и гомила кифлица, нешто сухомеснатих прерађевина и наравно, незаобилазни и омиљени, подварак. Нема сарме овог пута, али сам појео пар комада на слави јуче па ми није проблем, издржаћу. Овај студентски живот, терају ме да идем у мензу а доносим препун планинарски ранац хране сваки пут кад дођем. И после кукају ако се нешто уквари а нисам стигао да поједем. А опет, терају ме да идем у мензу... И тако у круг.
И није све то тако лоше, треба да набацим једно петнаестак килограма. Не знам како ћу то извести, али мора под хитно на томе да се ради. Успут, док једем све то што једем... Ах да, ту је и домаћи густи сок од дуња... Дакле, док једем то што једем и пијем то што пијем (хаха), треба да одржавам и кондицију, али не у овом стању него бар за 3 класе изнад. Јер ми је тренутна кондиција 0.
На радију "Индекс" саветују народ како да се ослободи вишка килограма. Кажу да је сада право време за тренинге, али да људи не тренирају јер се обично у ово време одмарају од свега. Тренинга има разних. Добар је онај аквабик, душа ти испадне. Али је одличан за све мишиће. То нису помињали, али ми је сада пало на памет, чуо сам то негде.
Сви тренинзи су лакши када је партнер са вама. Зато, партнера за руку, па на аеробик. Или џогинг. Или у теретану. Или хммм... Понудите мало Нестија ако вам је соба прегрејана па се баците на посао. Више секса, мање килограма. Осим ако сте тотално пасивни... Мада и за то постоји лек. Али о томе неком другом приликом...

3 коментара:

  1. Nista bez domace klope;)
    Samo napred, za dodatnih 15 kg treba dosta da se jede!

    ОдговориИзбриши
  2. Ма домаћа клопа је најбоља... Још кад бих имао некога овде да ми прави бурек, гибаницу и остале пите, па то би било идеално. Али нема везе, теше ме јела од купуса, пекмез и остали природни састојци. Месо једем, али га мање волим, ваљда ми због тога и не иде са набацивањем килограма.
    Пробаћу некако да једем чешће, мада кад организам нешто неће, он неће и готово... Можда Ви имате неки добар рецепт за мене, нешто једноставно а калорично?

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam, ToMCaa, da li ću biti od neke pomoći...Ja se spremam za ozbiljnu dijetu, pa na gojenje ne smem da mislim ;) Ali, znajući kako sam ja dospela gde sam dospela, jedno je sigurno: ne vadi glavu iz frižidera! Samo jedi, sedi i ne kreći se ..rezultat je tu. Moj mlađi sin, kao i ti, pokušava da nabaci koji kg. On jede dosta mesa, barenog pirinča i testa /hleba, a između obroka stalno nešto gricka.Želim ti uspeha :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive