09. јануар 2010.

Креативни хаос

Ових дана... Ових дана... Муче ме неке ствари. Ово није један од оних постова у којима се ја жалим. Ово је један од постова у којима се хвалим :)
Месић отишао на Косово. Тадић коментарише да је то диван гест. Динкић поделио акције. Моја сестра пева народњаке које јој преко телефона пушта неки блесави лик. Спикер широм отвара очи објашњавајући нешто а иза њега је неки лик са белом капицом који показује прстом на мене. Ја показујем прстом на њега. Чују се звуци "Једина... сузо с мога јастука... реци ми... да ниси... његова..." иза моје главе. То је национални радио "еС", моћ медија или, како то они воле да кажу, "моћ музике".
У Хрватској сучељавање два супротстављена кандидата за новог председника лијепе њине. Један од њих је мој имењак, њега подржавају ХДЗ-овци. Други је Иво, њега подржавају Срби из Хрватске, а он изјавио како ће дочекати Анта Готовину. О чему ја ово пишем уопште?
Драги моји, дошло ми је само да пишем. Немам шта да кажем, али опет пишем. У ствари, и имам шта да кажем, али тренутно нисам расположен да причам о својим проблемима, па причам о туђим. Оно што сам хтео рећи је да ме тренутно обузела жеља за изражавањем. Музиком и текстовима. Синоћ сам поново почео да пишем књигу. Једну тотално другачију књигу. Књигу својих размишљања о проблемима с којима се један човек попут мене може суочити. Онај неуспели пројекат назван "Авантуре Толета и Болета" (тотално антикреативан назив) је негде изгубљен у свемиру. Има неких фрагмената сачуваних у облику једног блога јер сам прво објављивао као причу у наставцима, а касније пренео у целину и наставио причу мало даље одатле. Ниједно предвиђање о мојим ликовима се углавном није остварило. Тако је и прича с правом пропала. Размишљао сам о започињању наставка, али то би био још један фијаско. Не кажем ни да ће "Књига" (тако ми се зове нова књига, врхунац креативности за наслов) бити бестселер, али ко зна, можда се некоме и свиди па је прочита до краја. :)
Дневник не пишем сваког дана јер се плашим да ћу вам досадити, да ћу можда постати спамер. То је нешто што не бих волео да се деси. Овај пост ће вам сигурно бити јако досадан, али морам да куцам јер ми је то тренутно једино на памети.
Ужасно ми се прави музика. Једини, највећи а тако мали проблем је што немам инструменте. Што се текстова тиче, када заиста седнем и желим да напишем нешто, ја то одрадим маестрално. Тренутно једино не желим да пишем текст за који нећу одмах моћи да смислим музику, јер би ми то изазвало тотални контраефекат и убило би ми жељу да радим више било шта.
Давим се с неким змајевима и, схвативши да "живот иде даље, живот брзо пролази" (то је песма која се сада чује у позадини), све се више плашим шта ће од мене на крају постати. Чуваћу новац до овог лета. Нисам неки љубитељ путовања, али бих волео да видим Русију. Страшно бих то волео. Видео сам нешто мало од Европе, али ми је Русија највећа жеља. Па опет, пошто не волим толико да путујем, а и нисам нешто одлучан по тим питањима, даааааааааааааааааааа...(грех на уму од погледа у телевизор)...ааао бих (леле брате...) ову .. новац бих дао на куповину гитаре и бубњева. Наравно, немам благу представу где бих с њима, треба ми просторија за вежбање. Питам се и да ли ћу уопште имати (риба на коју сам откинуо са тв-а управо је скочила са зграде) времена за такве подухвате, али ми је то тренутно једино на уму, углавном мало више од колоквијума и испита који наилазе. Ето, то је моје тренутно стање.
Доста сам се распричао а време пролази. Сестра ми је под тушем, баба, мајка и отац спавају, а ја још увек куцам. Треба ми неко да се с њим испричам, онако, људски, али кад бих нашао неког вероватно не бих знао шта с њим да причам. Интернет ме мучи, блокирана ми је страна па не могу да скупим рекете вечерас. И онда само куцам, то не захтева никакав проток. Бар док не кликнем на "ОБЈАВИ ПОСТ".
Дао сам вам душу, срце сам вам дао
Ништа више немам, баш сам ниско пао
Ал ми није жао, јоште нисам стао
Још понеки црв ми је у глави остао...

Поздравља вас ваш Бранко Коцкица, а Миња вам даје 5 Бамбија што сте прочитали овај пост до краја. Само се потпишите у коментарима, да имам ваше податке кад ми БИА буде тражила.

5 коментара:

  1. Невероватно како те политика занима (варам ли се?), не постоји особа коју нисам упознао а да није имало упућена у ток дешавања око себе и да прича радо о томе, ја бих тако волео да знам мање о политици да је то неописиво.

    Не брини ти за БИА-у, тренутно се бави оним камуфлирани униформама (све је high tech, димензије по НАТО стандарду) које смо запленили на Хоргошу (ако ниси чуо), читава фрка је била око тога, ја баш тада упалио ТВ. Достава је била на адресу "Republic of Kosovo", а сад да ли је за ОВК или можда за неку другу групацију, ја ти ту благе везе немам. Питај њих, ако ти одговоре, наравно.

    У Русију? Ти си као Вук Исакович из романа Сеобе за разлику од мене који сам homo balkanicus. Волим овај брдовити Балкан и волео бих да га обиђем целог.

    Ти свираш? Супер! Коју врсту музике? Екс-Ју?

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ja gitaru, mogu ti je pozajmiti :)
    kao, zavrsila sam nizu muzicku sa njom, ali, sad samo skuplja prasinu... bas sam kreten :p

    haha, i ja imam nekoliko zapocetih 'knjiga' u svom 'knjizevnom' folderu :D
    u principu, keva ih je procitala, kaze da su do jaja (moje reci) zanimljive.. ali, nekako presusim posle nekoliko stranica, i stanem, nemam vremena da razvijem radnju... opet, bas sam kreten :D

    jej, dobicu 5 bambija!!! :D :D :D

    ОдговориИзбриши
  3. Imam i ja gitaru, sad skuplja prašinu, takodje, i ja sam jedno 4 godine provela "družeći" se sa njom, pa sam batalila čim sam upisala gimnaziju.
    E da, da ne zaboravim da se potpišem, da ne izgubim pravo na 5 bambija.
    Ic

    ОдговориИзбриши
  4. Мени је јако криво што нисам музички образован јер ми падају на памет стварно супер мелодије које бих волео да знам да забележим. Страшно је бити неписмен.

    ОдговориИзбриши
  5. Ух, ала ме волите кад сам на врхунцима... =)

    @Владо: Занимала ме је некада мало више, а сада отприлике на нивоу који је довољан да схватим шта се дешава... Она чланска картица (коју никад нисам формално преузео, ако уопште постоји) ми је из тог ранијег периода. Сада понекад испратим понешто, а овај пост сам започео глупостима које сам тог тренутка читао на "кајрону" или како ли се то већ зове, она слова што иду за време Дневника. Дневник сам гледао без тона, док сам писао пост. После је почео филм, што се да видети из неких текстова у загради :)
    Ово за хај тек технологију нисам чуо, и жао ми је због тога. Можда негде пронађем текст о томе касније...
    Русију бих волео да видим из знатижеље. Отац ми је био тамо и вуче неке успомене, па бих волео да и ја стекнем сличне... Мада су друга времена, други људи... Ко зна.

    @Кристина: Свака част, стиже ти 5 Бамбија, можда кад се видимо око те гитаре :) Што се књига тиче, ја у глави развијем савршену радњу, али не пишем концепт (нажалост) и док напишем једну главу (књиге) пола радње ми нестане из главе (моје). Тако сам упропастио то своје прво ремек-дело. Друго пишем сада и неће ни бити ремек-дело, пишем само из досаде да не бих све то стављао на блог. Мало је превише текста :)
    Ако си завршила нижу музичку, можда ти је остала нека литература, оне књиге са вежбицама и то... То би ми користило, чак и ако се у међувремену снађем за инструмент. :)

    @Ивана: И теби следује 5 Бамбија :) Гитаре су супер. На каквој сам синоћ свирци био, људи разбијају. У животу нисам чуо и видео складнији бенд, са тако савршеном комуникацијом и међу собом и са публиком, без икакве грешке у наступу и са толико харизме. Био сам на великим концертима, али овај мали клупски наступ ми је дражи од свих. Можда сте чули за Old Hat Orchestra. Чудесно :)

    @Стефан: Сличан проблем има мој друг који се бави електронском музиком. Има супер идеје, али ако му ускоро неко не помогне око основа, неће успети ништа да реализује. Једноставно треба једном схватити односе између тонова (то је по мени најбитније), шта је складно а шта нескладно, ослонити се мало на своје чуло слуха и изградити га до нивоа када можеш препознати шта се у ствари дешава у неком тренутку у композицији коју слушаш (или свираш). Кад се теорија лепо повеже са праксом (а пракса долази уз тренинг), онда имаш савршену основу за било шта. Основна писменост није толико тешка, само се мало треба потрудити.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive