11. децембар 2009.

Шприц-шприц

Данас сам, потпуно неочекивано, добио позитивну критику свог блога. У ствари, више је то звучало као:
Е брате, супер ти је блог... Како беше, Шприц-шприц, није... =)
То ти причам брате... Значи блог може лагано да добије нови назив. Не знам због чега, али делује симпатично. Ипак, не бих да повезујете мој блог са стварима у животу које највише мрзите - ињекције, интравенска наркоманија, анализа крви итд. Због тога сам решио да ипак остане Штриц-штриц, али ће ми ово Шприц-шприц остати у глави, можда за неку другу прилику...
Извините на смарању политиком, то обично не радим јавно али сам јутрос баш имао потребу да напишем нешто, а пошто сам целу ноћ слушао о политици, то је дошло само од себе. Штавише, имао сам потребу да кажем понешто о екстремизму, али се надам да се неће понављати јер знам да политика убија оно најбоље у човеку - узима му душу. Као и новац. А новац је где је политика...
Зато сам решио да убудуће мало мање пишем о политици, а мало више о иглама и шприцевима ¦D
Шалим се, наравно. Блог не мења концепцију, и даље пишем само за себе, а вас ... Па, ако вас интересује, читајте и коментаришите; наравно да је то моја жеља али не могу вас приморати на нешто што не желите, ипак је ово демократска држава.
Ето тако. И размислите о томе да престанете да се дрогирате, можда вам шприцеви неће бити толико у глави :)

2 коментара:

  1. Слажем се са твојим мишљењем у вези политике, у праву си: "политика убија оно најбоље у човеку - узима му душу. Као и новац. А новац је где је политика...", да би неку особу боље упознао прво јој дај паре и власт па ћеш видети шта ће бити касније.

    ОдговориИзбриши
  2. Хахахахахахахаха- шприц-шприц!!! :)))

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive