26. децембар 2009.

Осмех!!

Често ми тако дође на ум нека секвенца из прошлости, и онда мало размишљам о томе, како то већ све иде са мном... И тако, јутрос, у тотално небитном тренутку, дошле су ми до главе речи моје професорице оркестра из музичке школе:
Имаш леп осмех, требало би чешће да се смејеш тако
које су уследиле након што сам се први пут у животу баш онако искезио пред свима.
Отада то чешће радим, смејем се на све стране, некада и гласно, а понекад испуштам такве крике да ме је просто ужас слушати... Ширећи тако осмех стално и пред свима, уста су ми се мало деформисала, као и цело лице. Кад нисам озбиљан, обично изгледам негде на прелазу између веселог лудака и тоталног психопате коме је задовољство да се смеје као ненормалан. Када се видим у огледалу или на слици, по аутоматизму се сетим
Џокера (лик из Бетмена, наравно). Видим да су га у новој игрици о Бетмену урадили боље него икада... Тај осмех, израз лица... Јупи!
Него шта сам оно хтео? И тако се ја сваки пут кад видим себе како се смејем помало забринем за себе и све оне који ме гледају и слушају... То се обично дешава када из чиста мира, ходајући улицом или стојећи на станици или у аутобусу почнем да се смејем, некад јер ми је нешто пало на памет, некад јер сам видео нешто смешно, а некад јер је почео да ме гуши тај јаки мирис који шири госпођица у мојој близини. Иначе јаки мириси на мене углавном делују као смејавац :)
Пролазе дани, а ја свакоме свакодневно удељујем покоји осмех. Ко зна за шта је то добро... Можда ме једног дана пошаљу у лудницу. И тамо ћу се смејати докторима и сестрама. Биће им супер што су добили још једног кловна који се смеје сам од себе...
И ви се смејте. Кад бисмо се сви мало више смејали, свет би био много лепши. Док се и сам не претвори у лудницу...

4 коментара:

  1. Тако је то кад се зуби перу осам пута дневно... Цццц :))))))

    ОдговориИзбриши
  2. У ствари их перем уобичајен број пута (2-3). Нису чак ни бели као на овој слици... Али ми је осмех тако шармантан ¦D

    ОдговориИзбриши
  3. Osecam da ce se dr Boricic, sa ekonomskog fakulteta, tako histericno smejati dok bude citao moj seminarski iz matematike!! :D :D :D
    A onda cu ja otici u ludnicu, jer sam ga pisala mesec dana. :D
    Sta reci? Praznicno raspolozenje! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ех, та математика... Колико ме је само пута насмејала. Сада ми полако враћа мило за драго... Али ћу јој се и даље смејати у лице ;)
    Није ваљда да си за месец дана исцрпела све математичке фазоне? Тако су лепи и милозвучни, нпр. нека је епсилон мање од нуле ¦D Не брини, имаћеш добро друштво, превише је препаметних људи завршило тамо.
    А што се празничног расположења тиче, мислим да је глупо што траје преко целе године. Кад би се само нешто променило у мом животу...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive