24. децембар 2009.

Хмммм.... Четвртак?

Још један дан под знаком питања :) То је већ традиционално, нарочито када смо сви лепо расположени, живи и здрави, какви смо били данас...
Спавао сам 13 сати, легао сам у 22:40. Лични рекорд још од времена кад сам ишао у основну школу. Кад сам устао био сам јако расположен за комуникацију с људима. То је тзв. ипсилон фаза, када нема потребе да ме неко дира јер ни са ким не разговарам. Осетио сам потребу да променим нешто на себи, па сам скинуо браду, бркове и зулуфе. Изгледам млађе бар једно 2 године :)
После сати проведених у ћутању и писању линеарне алгебре и нешто мало маргарина које сам појео, прешао сам на проучавање веб програмирања. И све то да бих убио досаду коју четвртак ствара чим се појави...
Онда је дошла сестра са братом. Били су у набавци. Сад има шта да се једе.
Онда сам ја отишао. Покушали су да испровоцирају нешто. Наравно, не реагујем... Баш ме бриге...
У кафану пушу марихуану... Шалим се, ова је кафана културне елите. Зато смо ми ту четвртком. Појели дуплу порцију ћевапа и попили по стомаклију (прешли смо на јефтиније пиће, студентски живот и то...) После смо ишли до Калиша. Лепа је Сава увече. Има доста људи. Глуп је овај Београд, мораш да мислиш на превоз и на друге људе. Нема среће као на Борцу.
На две слике сам надуван, на трећој сам на ексеру... Баш фине фотографије вечерас.
До куће су у бусу смарали неки клинци. Гледали су Аватар 3д и немају појма шта су гледали. Глупи клинци.
Дошао сам кући. Слуша ми се ду-вап, али не може... Брат не да.
Смор.
Једва чекам петак... Да се нешто ново деси. Да није Знака питања, ко зна шта бих радио четвртком...
Како је било вама? Нико не одговара на моје питање у коментару... Ни ви нисте оно што сте били.
Поздрав

3 коментара:

  1. Код нас се обележава Бадње Вече и чека се Божић :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sve u svemu, i nije ti loš taj četvrtak! To, dupla porcija ćevapa i stomaklija..mislim. Pa one slike sa Kališa.Pa margarin.

    ОдговориИзбриши
  3. Ма супер је четвртак, само кад се на неки начин искористи... А овај јуче је углавном успешно искоришћен :)
    Свим католицима срећан Божић и да га у миру и радости празника рођења Господа прославе.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive