22. децембар 2009.

Понедељак, момак лак...

Где сте црнци, шта има? Ево, ја завршио још један дан па дошао да вам се јавим (поново касним). Како сте ми? Ја, није ми било ни 24 сата како ме нема, али сам се баш радовао да опет дођем на ово исто место. Ја, лепо је то...
Требало је да данас одемо до биоскопа, давао се Аватар у 6 димензија у Колосеју. Наравно, нисам отишао, јер нешто нисам имао времена... А и нисам нешто за такве театре... Углавном, морао сам да дигнем неку кинту, да вратим неке дугове, да купим неко чудо за имунитет, да се распаднем који пут у превозу и да завршим неке административне обавезе. Нисам поменуо колоквијум из енглеског.
Ето, тако протиче углавном сваки понедељак, не само мени него свима... ВИ који имате времена ујутро се пробудите и просто замрзите што немате шта да радите. Ви, који нешто ипак радите, волите понедељак јер знате да вам неће бити досадно. Поменуо је Стефан колотечину везано за понедељак. Мени је сваки различит. Па људи, једном свиће 21. децембар 2009. и никада више, ред је да га искористите на прави начин.
Зашто баш "момак лак"? Ваљда је песник замишљао седмицу као коло, па момак лак води то коло, а коловођа је увек лаган и окретан, за разлику од недеље која је на зачељу и не зна чак ни да игра па ни ми ништа не радимо недељом. Понедељком се захуктавамо за радну недељу. Понедељком поново облачимо одела, поново се изнова смејемо истим стварима, поново одлазимо на исте радне задатке. Поново смо срећни што поново видимо драге нам колеге и лепушкасте колегинице (благо ономе ко их има). Поново нас смарају профани и шефови. Поново се смешимо слатким продавачицама које су, поново, у нашој смени, док нам наплаћују увек подједнако исти хлеб.
Колотечина...
Волим понедељак. Али опет исто... Па ето, бар нека понедељком имате више слатких продавачица и лепушкастих колегиница а мање смарајућих профана и шефова. Биће вам живот лепши.
И смешите се. Понедељак је прави дан за један велики осмех. ¦D
Само немојте да вам се осмех следи као дизел у резервоару аута моје тетке од -24, колико је ноћас било у Ћуприји... Добро га подгрејте и нека вам послужи као антифриз.

8 коментара:

  1. Ја бих рекао да је ово иронија, није ли? xD

    ОдговориИзбриши
  2. Zašto ironija, ja sam se nasmešila samo čitajući, on nekako širi svoj entuzijazam, na mene ga je svakako preneo!

    ОдговориИзбриши
  3. Ма каква иронија... Овај пост сам саставио унапред још пре него што сам изашао из куће, али сам закаснио са постављањем. Ја сам у ствари предвидео шта ће ми се десити и нисам ништа хтео да мењам - значи да сам задовољан сам стањем ствари :)
    Хвала Ивани на прихватању мог широкогрудог ентузијазма, где год да га је пронашла ¦D

    ОдговориИзбриши
  4. Pa ne znam, ima nešto, neki pozitivan stav o ponedeljku, entuzijazam za nove početke, baš sam se osetila krivom što ponekad mrzim ponedeljak.

    ОдговориИзбриши
  5. Mene ironija zasmejava, više nego vicevi, ali ispade iz ovoga da ja nisam razumeo suštinu teksta i da trebam pročitati još jednom xD Izvinjavam se, to se događa zato što ne čitam pažljivo.

    ТоМЦаа-е Ako si predvideo, svaka tebi čas! :) Što onda ne otvoriš sopstenu agenciju i prorokuješ ljudima živote? Naravno, šalim se, bez ironije :)

    ОдговориИзбриши
  6. Волим да се служим иронијом, али овога пута сам можда био ироничан једино око колотечине... И то не намерно, само сам успео себи да докажем да колотечина ипак постоји, иако сам мислио супротно :)
    Мој живот је толико предвидив да бисте и ви који ово читате могли без проблема лако да уочите правилности. Мада у шта нам се животи претварају, мислим да не бих имао проблема ни да другима проричем судбину. Можда кад једном будем био беспослен =)
    Волите понедељак, и нека понедељак воли вас ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja volim ponedeljak, jer tad nema matematike xD

    ОдговориИзбриши
  8. То је баш лепо. Апсолутно разумем људе који не воле математику... ¦D Мада нисам један од њих, али шта да се ради :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive