20. децембар 2009.

...Зато лисац зечеве у фијакер преже...

Ево мене опет, благо мени, опет ја
А није да ме није било само дан ил два
Седмицу ил више сам заокружио
Откада се с вама нисам дружио

Е па пошто сам се вратио, ред би било да дам неки од оних чувених изговора зашто ме толико дуго није било. Ових дана ме нисте могли наћи како на мом, тако и на својим блоговима, али и на мејлу, фејсбуку и свим осталим популарним местима која ја обично посећујем. То НИЈЕ било из недостатка интернета. То ЈЕСТЕ било јер сам се малко канда нешто разболео, па је ситуација морала нагло и коренито да се исправља. На срећу, у питању није била никаква полно преносива инфекција или не дај Боже неки канцер или чир или сличне тешке болештине. Лако је, међутим, могло да се деси да то буде овај "аха, 1 на 1" грип. Ја сам био тај који је тврдио да није то, и био сам у праву (још једном, хвала на пажњи :)). Појма немам да ли сам заиста у праву или је овај приватник, иначе специјалиста педијатар (за неке дечије болести је специјалиста, не знам тачно које), кога зову "чичица", а кад сам отишао на преглед само ми није било јасно зашто у деминутиву кад је онолики човек, само лупио неку терапију за коју је мислио да би била делотворна и узео паре. У сваком случају, мени је та терапија поприлично помогла, мада сам, читајући упутства за лекове које сам пио, био помало уплашен да ли уопште смем да их пијем тако како их пијем. Зна чича знање :)
Читајући ненаписане књиге заборавио сам на оне написане. А у тим сам књигама могао да прочитам да добро владање води бржем ослобођењу. Тако сам се добро владао пар дана и већ после једног дана температура ми је са 38.4-38.7 нагло пала на 35.6, а касније се стабилизовала на око 36.5 и даље се није мењала. Руке су ми повратиле циркулацију, собу грејем у за то предвиђено време, судове перем кад треба да се оперу (наравно, у току дана, а не у 4 ујутро како сам имао обичај док сам био сам), покушавам да спавам колико треба али често убијем и који сат прекомерног, углавном једем кад треба и колико ми је потребно итд. Стигао је бата, не знам да ли сам то поменуо негде (мислим да сам поменуо да ће стићи). Дошао је у уторак, а мени је званично јако лоше од среде, када нисам могао да устанем да идем на факс. Не зна се колику сам тада температуру имао, није искључено ни да је ишла и преко 39.
Владајући се добро, потрошио сам око 300 листова тоалет-папира и нешто више од 100 салвета; сада ми је нос у катастрофалном стању, али на срећу више не морам да га тресем (буквално) сваких минут - минут и по. Помало ме уништава што је некад пун а не може да се истресе, али то је само један знак да још нисам завршио са лечењем. Такође, када кренем да се смејем, обично по инерцији наставим да кашљем, искашљавајући при том понекад шлајм, али често и једно велико ништа. Глупи шлајм...
Морам да похвалим своју сестру Данијелу звану Даца која се још једном одлично показала бринући се о мени као да сам стварно под оним грипом са шашавим називом. Она је, у ствари, и мислила да га ја садржим у себи, па није знала шта ће са мном и шта ће са собом кад је видела колика ми је температура и још пар симптома. Због тога је пропустила и колоквијум из регионалне (ваљда) за који се толико спремала, сада може да изађе тек у фебруару. За разлику од неких колега, она је знала да није реч о "Малинезији" него о Меланезији. Ја сам је терао да иде, али она није хтела да ме остави. Када је чула о чему је реч изнервирала се и пукла зато што сам јој ја одузео време предвиђено за обавезе. Наравно, ни говора о томе што сам је ја терао да иде... Екстра што сам хтео да је обавестим о свему тек предвече, али је мој брат излануо својој мајци (мојој тетки) да мени није добро, па сам ја после 5 минута примио позив од мајке, затим од сестре, која се наљутила што јој ништа нисам јавио, а онда и од оца, који је дао предлог да се иде до студентске и да се види шта није у реду, јер хара ова инфлуенца. Дакле, по свему судећи, сестра би лепо завршила колоквијум и онда се увече љутила на мене што је нисам звао. Како год окренеш, не ваља.
Бата је, као и увек, остао мртав хладан, и понашао се у складу са ситуацијом. Кад затреба, спремао је да једем и кувао чај, јели смо и пили заједно, а заједно смо и провели доста времена ових дана, игром случаја грејући се у истој просторији, гледајући интересанте ствари од којих налазим да су најинтересантније Звездане стазе (серијал TNG). О како ћу све то лепо да одгледам за време летњег распуста... :)
Оно што ме чека у идућој седмици су два теста из програмирања, један из пословних апликација и колоквијум из енглеског. Биће то тотално незанимљива недеља, после које следе још три радна дана (са предавањем домаћег из дискретних и линеарне) и бекство у Параћин. Не бих да дужим више овај пост непотребним статистичким подацима. Ево вам једна музичка причица за крај и свима желим срећу у борби против "глобалног загревања", како је то мој брат дефинисао.

4 коментара:

  1. Докторица ми је рекла да тај грип и не постоји (што је вероватно и истина). Него, ви имате неки распуст или нешто тако?

    ПС: Малинезија...:)))))))))

    ОдговориИзбриши
  2. Ја ипак верујем да постоји, али не верујем да ће ми бити нешто од њега што ми не би било од обичног грипа...
    Распуст? Од 30. децембра до 8. јануара =) Лепо време за одлазак кући с повратном картом.
    Ех, Малинезија... Ко све не студира географију...

    ОдговориИзбриши
  3. http://img710.imageshack.us/img710/7950/tomcaa.png

    http://img682.imageshack.us/img682/6473/tomcaa2.png

    http://img163.imageshack.us/img163/2401/tomcaa3.png

    http://img189.imageshack.us/img189/1700/tomcaa4.png

    http://img97.imageshack.us/img97/450/tomcaa5.png

    ОдговориИзбриши
  4. Супер предлози, можда их уважим тамо од нове године :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive