08. децембар 2009.

Упознавање

Најлепши вид комуникације међу људима је упознавање... Зашто? Тада се иде у непозната пространства са непознатим циљем и подједнако је интересантно обема особама. Интересантно је због тога што се трудите да себе представите у најбољем светлу, а у зависности од тога с ким комуницирате, и да оставите дојам какав желите да та особа има о вама.
Најгоре је, међутим, када се упознајете с неким на даљину. Зашто? Зато што немате појма с ким причате, ко је још у близини, шта можете да кажете а шта не, да ли тај неко са друге стране има зле намере итд. Све је много једноставније када видите пред собом дату особу - пратите њену пантомиму и слушате тонове, дакле можете да процените да ли је нека особа искрена или не на лицу места. Наравно, уколико све то није глума, али то се кад-тад провали, много лакше него када је у питању комуникација на даљину.
Узмимо за пример мојих пар упознавања са потпуно непознатим особама са друге стране. Преко интернета или преко телефона. СМС је најспорији могући начин јер нема директне комуникације, све зависи од тога колико неко брзо смишља и куца шта ће даље рећи. Мало брже је преко instant messaging-а (четова, тј. ћаскања), јер се очекује "инстантан" тј. брз одговор и уколико се неко за један дужи период не јавља, већ га отписујете...
Дакле о примерима... После тих упознавања имам дојам да сам познавао две женске особе, једну просечне и једну фото-модел лепоте, једна ужасно романтична а друга сексоманка, обе прилично осетљиве, неуротичне како би мој брат то дефинисао - са честим променама расположења, једна се заљубила иако ме не зна, друга тражи да за њу гласам на сајту за који ми није дала адресу. Једна је примала стихове, слала порукице, чезнула, била с другима па се враћала мени, друга се наљутила без разлога и нестала. Ова прва је такође престала да пише и тако су обе отписане.
Шта имаш од тога? Искуство за следеће дописивање, нпр. кад те стрефи нешто што је мене стрефило сада, да те стартује нека, чини се, паметна девојка (надам се), која нешто крије. Могуће је и да ме зна од раније, а можда ме и зеза неки пајтос... Откриће се то све.
Она жели да све зна, а да ја о њој не знам ништа... Играћемо, али по мојим правилима ¦D Време за мало подшишивања...
Држите се упознавања уживо, безболније је... А и, како је Кристина то лепо показала, нећете се разочарати кад буде прекасно.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive