01. децембар 2009.

Укратко

Није ме било ових дана, као што сте и сами приметили. Вероватно су неки од вас већ одбацили сваку наду да ћу се опет вратити, али то једноставно није истина... Не надајте се да ћу престати да се бавим писањем. Једноставно није се нашло времена и-или простора па нисам објављивао ништа, али сам ипак прикупљао идеје, и верујте ми - ниједног тренутка нисам помишљао да вас оставим...
Негде успут се завршила и моја анкета о дизајну, и разочараћу све оне који су у већини - до нове године 100% нећу мењати ништа око дизајна, можда само променим мало распоред. Од нове године - ко зна шта ми може пасти на памет, нарочито у време када је зимски одмор.
Ових дана се издешавало нешто свашта и стварно не знам одакле бих почео. Грађе има доста, али данас објављујем свега 3 поста - два јер су актуелна (овај и онај о 1. децембру), а један јер сам га завршио јуче. Сутра стављам нове песме недеље, осим ако ме нешто врло значајно не спречи у томе (приметили сте да док нисам писао ништа ново - нисам објављивао ни нове песме :)). Дакле - рубрика није угашена, само нисам био ту. Песме претпрошле недеље су изостале због дана жалости, а песме претходне недеље су изостале због мог изостајања.
Куда даље са блогом? Било је криза идентитета у мом животу и раније, па сам и сад прегурао једну. Блог не знам куда ће водити, писаћу вероватно о неким друштвено-корисним темама, о темама које се мени учине занимљивим у датом тренутку итд. Нећу пуно да пљујем по недужним људима, већ само по људима за које налазим да су иритирајући због нечега. Пробаћу да свет и даље гледам својим очима, али не знам како ће вам моји будући погледи изгледати... Што сам старији, све сам више дете, а понекад се понашам и као да сам дрогиран (не агресивно него пасивно) јер ми је интересантно посматрати људе како реагују на моју појаву. У неким другим тренуцима се смејем, а искрено уживам у свакој вожњи, било у ГСПу или на покретним степеницама подземних пролаза... Постајем луђи него икада :) (шта професија учини од човека)
О чему сам планирао да пишем и шта је све било у међувремену (теме на које ћу бацити осврт):
  • саобраћај у Параћину и Београду - поређење
  • утисци о РАФу
  • неписменост у медијима (новине, телевизија)
  • реновирање шалтера БАСа
  • 137. дерби виђен очима мирног Делије са севера
  • још један траг деведесетих - улични продавци
Ето толико отприлике, не знам шта бих више... Кренућу једно по једно па докле догурам (пребацио сам све фоткице на рачунар и ослободио меморију телефона, тако да могу да пређем на нову серију фотографија из београдског живота). Поздрав од вашег омиљеног омраженог аутора - сецкалице :)

5 коментара:

  1. Pitala sam se gde si nestao. :p
    Drago mi je da si se konacno pojavio! xD

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала :) Па ето, било је колоквијума, обавеза, трчања тамо-овамо, премештања крупних ствари по кући, и тако нисам нешто ни стизао на нет да се попнем, а камо ли да напишем нешто... Хвала Богу, засад је прошло =)

    ОдговориИзбриши
  3. Dobro se ti nama vratio! Lepe si teme za postove pripremio, naročito ova poslednja, o uličnim prodavcima me zanima. Nadam se da si pripremio i dobre fotke. Srećno sa pisanjem!
    Uzgred, "tapet" bloga mi se ne dopada baš mnogo. Boja je dobra, jer je prijatna ta zelena. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. @emo_serpica: Нема промена до Нове... Смишљам нови "тапет" :) Путујући својим омиљеним возилом најмање два пута дневно, само размишљам о писању, тако да имам у џепу још понешто већ од јутрос... Надам се да нећу разочарати.
    @Kristina: РАФ, мада ми обавезе на њему нису толике коликим сам их представио, једноставно морам на нешто да се вадим =) Биће поста о РАФу, као што сам обећао, па ћеш видети у ствари на шта се то своди. ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive