31. децембар 2009.

Ево и ја нешто да кажем о 2010.

Како сте ми? Вероватно сте сви ви еуфорични због ове Нове године која нам још мало па куца на вратима... Мада ће их ионако развалити чим дође до наше временске зоне :)
Шта сам оно хтео? Ваљда оно стандардно, да вам свима пожелим у Новој 2010. години пуно здравља и све оно што вам треба да бисте били срећни. Сви сте ви моја омиљена публика и не знам шта бих радио да се вама деси нешто што себи не желите, па вам то ни ја од срца не желим. Пошто су све моје колеге блогери (то сте углавном ви) већ искористили своје шансе да на најкреативнији, најједноставнији или шта су већ хтели начин доставе своје честитке својим читаоцима (тј. мени, и некима од вас), морам да кажем да сам тренутно без неких специјалних идеја, па ћу опет мало да вас смарам стандардним причама.
Јелку смо решили да окитимо око 19 часова, али знате како кажу, никад није касно. Радујем се што сам у Параћину и што ћу Нову дочекати с ортацима, без обзира на то што немамо ни благе представе где ћемо да је дочекамо. Можда би боље било да је дочекам с породицом, али већ смо се тако договорили, а ви знате да ТоМЦаа највише од свега поштује своју задату реч (зато често ништа не смем да обећам).
Празнична атмосфера употпуњена је звуком домаћих народњака са таласа радија Марги, јер је такав обичај у породици. Одавно нисам слушао ову музику и могу вам рећи да ми се сад нешто и не слуша, али је супер подсетити се старих дана. Биће још боље кад се за репризу одеремо од свих ствари које користимо да бисмо се одрали па кренемо да се деремо :)
Ја се смејем и седам у кола
док ми звони моја Моторола... :)
Немам појма шта да вам кажем, ако славите лепо се проведите, ако не славите, опет се лепо проведите, и радујте се сваком новом тренутку са својим вољенима, а трудите се да сви око вас постану ваши вољени... Срећно свима и велики поздрав од вашег највећег обожаваоца. Штриц! ;)

3 коментара:

  1. Па хвала... Видимо се, уби ме баба. Срећна и вама.
    Пуно поздрава, надам се да сте је лепо дочекали.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive