12. новембар 2009.

Мало касним...

За данас сам мислио да ставим друге две песме, али пошто вас нисам увео у тему још увек (јер нисам био у могућности, искрсле су неке друге ствари), оставићу то за следећу недељу... Да, да, знам да вам је жао што их нећете чути (и видети) сада, знам и да вас смара што ћу писати нешто друго... Али то је једноставно нужност.
Да резимирамо. У протеклој недељи доста сам писао о томе како је Београд у ствари лудница. Показаћу да је читав живот овде једна велика џунгла. Сигурно сви већ знате песму Чудна шума (или бар већина вас зна ову песму у извођењу YU групе). С обзиром на моје целонедељно писање о глупостима и гужвама које се свакодневно овде догађају (гле чуда, синоћ опет удес на прилазу Бранковом мосту од Новог Београда, али то је ништа ново), одлучио сам се да ставим управо песму Чудна шума, али не у извођењу Ју групе већ у једној мало другачијој, много интересантнијој али и реалнијој варијанти. Дакле, оваква песма недеље:

Пошто нисам знао шта бих за онакву песму јер их нема баш пуно о џунгли у Београду, одлучио сам се за једну есктра-интелигентно-забавну варијанту. Од Рокера с Мораву можете научити заиста пуно и, чак и ако вам то делује смешно, глупо, болесно или не знам ни ја шта, они су одувек преносили комплетну реалност на своје песме. Наравно, на један изразито и специфично духовит начин, који ови о којима они певају баш у овој песми не могу да схвате. Нажалост, највећи део састава Рокера је већ преминуо, али њихове песме су свакако легендарне и остаје у аманет неком довољно духовитом као они (ако се икада такав роди, мада нема те ствари коју наш домаћи сељак (не мислим погрдно, него баш супротно, управо похвално!!) не може да измисли). Од народних умотворина, па до ових рокерских творевина, без сељака нема ништа. Ево песме која понајвише говори о иновацијама у естради (обратите пажњу да су се на прелазу из прошлог у овај век "народњаци" модернизовали увођењем управо инструмената рок музике), али и још понешто о људима, нарочито овде али и свуда по Србији, а ви сконтајте шта сам хтео да кажем , односно шта су они хтели да кажу :)
Онаква песма недеље:

Не знам да ли ће вам се свидети доња песма, али за горњу сам више забринут... Молим вас да ако вас иритира реповање барем прочитате текст, мада је много интересантније у његовој интерпретацији. Ова доле је песма живота 70% становника Београда, сваког на свој начин =)
Наравоученије: 'Ајмо овце, модерно је оно што вам кажу одозго, радите тако и бићете ин.
проширено наравоученије, за идиоте који га не схватају:
Да сутра Цеца почне да пева блуз (не дај Боже), нема фрке... Сви би слушали блуз, јер би блуз био турбо-фолк. А нико ко заиста слуша блуз не би слушао Цецу, јер се зна шта је блуз а шта је Цеца… Цецо, није да те вређам, ти си овде конкретан пример, а зна се да мислим на 90% некадашњих народњака, са посебним акцентом на Драгану Мирковић која је продала праве народњаке због глупе модернизације па сад њу подједнако не подносим као ни Цецу. ИЗДАЛИ СТЕ ХАРД-КОР! (ти Цецо ниси, тебе никад нисам ни волео :P)

и онда ја певам:
Цео свет наопачке нека се преврне
Ал у село ники живи не мож да ме врне...

3 коментара:

  1. Хах... А ја сам Драгану Мирковић јако волео кад сам био мали. А према Цеци сам апсолутно неутралан. Овога пута не свиђа ми се ни оваква ни онаква песма. А ни оригинална Чудна шума ми се не свиђа. Ту песму једноставно не подносим. Преостаје ми да чекам шта имаш да понудиш следеће недеље .)

    ОдговориИзбриши
  2. Хах... (опет) Сви смо ми волели Драгану Мирковић, док су наше сестре волеле Цецу... То ми никад није било јасно. Добро, има и контрапримера, али изузеци потврђују правило :)
    Не може све ни теби да се свиди. Свако има свој укус... За мој ова горе је болесно добра, а има и "праћнуо се шаранчић" (то је ваљда она твоја Венди?!) =)
    У сваком случају вероватно ћеш се разочаравати из недеље у недељу. А можда и нећеш, ко то зна? Мислим да нам критеријуми за оцењивање песама нису баш једнаки... Питам се шта би рекао да је друга песма била "Направи ми сина под светлима казина", пошто сам то хтео да ставим у недостатку инспирације =))

    ОдговориИзбриши
  3. Какав, бре, недостатак инспирације, а тек објављујеш други пост у оквиру ове рубрике?!

    ЈАО, ЈЕСТЕЕЕЕЕЕЕ! ПРАЋНУО СЕ ШАРАНЧИЋ- ВЕСНА ВУКЕЛИЋ ВЕНДИИИИИ :)))) НАЈБОЉА ЈЕ! Ипак, има она и бољих остварења- Уљез и Уцена рулз!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive