12. новембар 2009.

Милион чудних ствари...

Нисам писао, као што се да приметити, већ неко време, али пошто нисам ни обећао да ћу писати, нисам у проблему због тога.

Када људи обраћају пажњу на све што се око њих дешава, добију јако интересантне идеје које лако могу претворити у своју добит (не мислим директно на профит, већ на корист општег типа). Нисам информисан, али читам јуче у "24 сата" како је неки Француз српског порекла однео милионе из банке и негде их сакрио и нестао без трага. Водио је двоструки живот, на посао и с посла ишао бициклом а на другом крају града имао Ферари. Красила га је изузетна интелигенција, један је од оних који знају добро са свима и познају све, а њега нико не познаје довољно добро. И тако је он нестао, и за један дан постао суперхерој свих грађана Француске. Свуда вести и клипови о њему, групе подршке на Фејсу и тако те ствари. Наравно, добро информисани и људи који обраћају пажњу на све што се око њих дешава, створили су одмах машинерију за згртање лове штампањем мајици и сувенира са његовим ликом. Лик је изашао и на насловници Тајма (ако то није монтажа, нисам сигуран) и постао екстра-популаран. Сви га траже, а од њега ни трага ни гласа.

У овој причи не знам ко је бољи сакупљач вуне, да ли он са толиком ловом, или ови што сада продају његов лик. Вероватно су сви на добитку, осим обичних грађана Француске који не схватају да је новац из банке у ствари њихов и да он у ствари није учинио ништа добро за њих. Али, то је њихов проблем :)

Друга ствар је да сам се пре неко вече враћао (као и обично) 84-орком. Не знам какво је време било али је на путу било интересантних запажања. Прво је мурија била на сваком кораку тог дана (то сам приметио). Онда је на Бранковом мосту дошло до чеоног судара два аутомобила (што је могуће једино уколико је један од њих ишао у супротном смеру, што не знам како је извео, посебно на том почетку моста). Вероватно је брзао, проклизао и окренуо се за готово 180 степени па се сударио са аутом иза себе. После тога је у бус ушла девојка са пуловером какав сам први пут у животу видео - пада преко задњице (квалитетан израз за квалитетно место) и баш преко средине тог места има дугмад (и то прилично крупну, као ваљци). Не знам каква је данашња мода, али то је био једини пут у мом животу да сам то видео. Онда сам на станици код РК "Београд" уочио да је табла која стоји испод оне надстрешнице окренута наопако. Неко се и тиме бави... Десило се још чудних ствари у бусу те вечери, али не могу тачно свега да се сетим. Знам само да кад сам изашао уочио сам да сам у мрклом мраку - цело насеље није имало улично светло. У кућу сам ушао тачно у 2000 (или у 1900, нисам сигуран), што је било већ превише случајности за тај дан. Али ето, прогурао се. Осећам да сам нешто важно заборавио...

Открио сам сајт играјмо.се док сам читао вести. Провео сам целу ноћ до 5 ујутро за њиме, а требало је да учим. Данас имам слободан дан па опет треба да учим. Колоквијуми, њих 5, очекују ме овог продуженог викенда и следећег продуженог викенда. Биће густо, нећу пуно писати овде следећих неколико дана.

Има још, слободно читајте. Дужан сам вам песму недеље, причу о једном човеку и још један сан који сам сањао баш пре него што сам устао данас.

4 коментара:

  1. Хех... О том "Французу" се прича да се не зна да ли је Србин или Хрват. х) Биће занимљиво кад га ухвате.

    Опис данашње моде је урнебесан. Могао би тиме и професионално да се бавиш- да дајеш своје мишљење о високој моди за неки часопис. Хахаха;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ма лик је Балканац, само ми можемо тако нешто :)

    Хвала за похвале, можда отворим нову секцију... Кога још брига за моду?!

    ОдговориИзбриши
  3. Мислим да је мода и те како повезана са шишањем оваца ;)

    ОдговориИзбриши
  4. хехе:)
    Нисам чула та тог Француза док нисам прочитала овај твој пост. Али да!
    Прво што сам помислила је било "Мора да је неки балканац":)
    Немојте тако о моди, вређате светињу!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive