05. новембар 2009.

Мафија, мурија, држава, хајдучија...


Колико пута вам се догодило да кренете да изађете из неке просторије и заборавите да угасите светло? Колико вам се само пута десило да се вратите јер сте оставили укључену пеглу, шпорет или неко друго грејно тело? Ето разлога да када излазите из куће искључите комплетни довод струје, како бисте били сигурни да ништа није остало укључено... /ТоМЦаа увек има решења за вас! Позовите одмах и купите овај патент по промотивној цени од само 4900 дин. + пдв + птт + епп + итд.
09001888455 . цена позива 50 дин + 28 дин/мин.
И кренем ти ја тако из своје куће на острву да се мало провозам глисером. Наравно, искористим се својим патентом и искључим струју на целокупном острву. Није то неко велико острво, већ моје лично острво које сам стекао не знам ни ја како, ваљда самим тим што сам доспео у стање у коме ми се то све догодило.
Возим се ја тако глисером и јавља ми неко телефоном који уопште не изгледа као мој Самсунг е250 и каже да сам се нашао на потерници и да ћу бити кривично гоњен. Успут ми јављају да нећу моћи да пређем државну границу и да ће ме зауставити на царини и одвести на "испитивање".
Стигао ја тако глисером (или пре неким телепортом) до своје сестре која за рачунаром посећује своју друштвену мрежу. Да све буде интересантније, тај сајт подсећа на Фејсбук, али је сав црвен за разлику од Фејса који је плав. Испричам ја њој шта се догађа, она каже да је већ чула о свему томе на вестима и да мисли да ми је то сместио онај лик с којим се она дописује. "И сада ћу ја избацити и њега и све пријатеље који су ме преко њега додали", отприлике тако нешто је рекла и кренула да делује кликовима миша.
За то време ја прешао одређени пут (јер су сва тела у стању мировања или равномерно-праволинијског кретања док нека сила не делује на њих да промене то стање) и доспео до излога са телевизорима. На тв-у вести, објављује се потерница за мном. Уђем ја у тржни центар који више личи на кинеску робну кућу на два спрата, а он пун људи. Сви ме примећују и чудно посматрају, па сам подигао руке да виде да ништа не крадем. До првог спрата воде уске степенице и пролазећи њима закачио сам прекидач и на тренутак погасио сва светла и поново их упалио. Сада су апсолутно сви гледали у мене.
Попевши се горе, доспео сам на платформу која има гелендер и подсећа на балкон, а са леве и десне стране испред мене су столови и столице и ту људи испијају своје дринкиће.
Пошто су сви гледали у мене, кренуо сам, онако природно са ограде балкона, да држим говор. Питао сам: "Каква је ово држава кад гони своје грађане на овако суров начин?!" Један старији човек, однекуд ми познат, ратни ветеран, рече да сам ја јако храбар што сам се одважио да говорим против власти. Каже да ми је и отац (био?!) храбар а да сам ја најхрабрији у том друштву... "Најхрабрији? Ето, најхрабрији од вас ме зове најхрабријим", наставио сам. "А мене чека мучење, па и смртна казна, само због тога што сам на свом приватном власништву искључио струју... И каква је ово држава кад само гони и кажњава своје становнике за тако безначајне разлоге, а нема никакво културно уређење?" (или тако нешто у том смислу) "И шта сам ја доживео са својих 19 година? Ништа! (негодовање из масе) Више од пола тог времена провео сам идући у школу и учећи неке бесмислене предмете који ми никада у животу неће требати! (маса се комеша) И каква је ово држава кад само кажњава своје становнике, а није могла ни један добар план и програм да састави?! (ту је већ маса на ногама, сви ме подржавају, одлазим испраћен аплаузима, чекајући казну)
И тако стигох и до куће и на рачунару одмах укуцах youtube.com да потражим снимак свог говора да видим какав сам био. И у том тренутку нешто ме је пренуло из сна, више се не сећам шта...
Било је то 25.10. Заиста сам желео да видим тај клип и кад би он стварно постојао, окачио бих га на Фејс, па и овде. Био би то засигурно један од најгледанијих српских клипова. Ко зна, можда бих имао проблема са Дачићем, можда би ме Б92 називала хулиганом, анархистом или неонацистом... Можда бих завршио као несрећни активисти истог оног СНП1389 којег нисам члан... Све је то релативно.
Али бих баш волео да видим тај говор, да га осетим још једном. Заиста сам био надахнут...

5 коментара:

  1. u bre.. interesantan san.. :)
    Ja inace imam konstantan problem sa svetlom u stalnom zivotu. Cak mi je Ivana na jednom ogrromnom papiru ispisala (GASITE SVETLO) i ispod malim slovima "valjda je dovoljno uocljivo", zbog toga sto za prve dve nedelje zvota u tom stanu ni jednom nisam iskljucio svetlo u kupatilu.. Tako sad taj papir stoji odmah na zidu ispred kupatila, samo sto ne progovori kad izadjes iz njega i podseca me .. :)
    P.S.: ne vezano za tvoju temu ali eto, da ostavim neki komentar.. xD

    ОдговориИзбриши
  2. Приметио сам тај твој проблем када сам био код тебе...
    Мада ме је више погодило кад сам пеглао а Цоа и Дела ми гасили светло... Или си то можда ти био испред? =)
    У сваком случају... Све ово што сам сањао ми се десило (у мало измењеном облику) 1-2 дана пре тога. Не бих да објашњавам овде јер је дуга прича, али ћу можда написати кључ за читање мог сна у неком од каснијих постова ;)
    Да нагласим само да сан није измишљен већ је све било онако како сам написао. Једино сам можда дијалог мало импровизовао јер нисам сигуран тачног редоследа речи и тако то, али је смисао остао исти.

    ОдговориИзбриши
  3. Jaooo, obožavam snove! Zavidim ti na tvom, baš je dobar!

    ОдговориИзбриши
  4. Баш лепо што волиш снове... Биће ових дана још један, овај с којим сам се пробудио јутрос. Баш невероватан =)
    Супер што се више не сећам кључа за овај сан, али на основу догађаја од тих дана можда успем једном да га декодирам, па ако желиш послаћу ти мејлом :)

    ОдговориИзбриши
  5. Važi, pošalji mi! Ja mnogo volim i da prepričavam svoje snove, i da slušam šta drugi ljudi sanjaju!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive