04. новембар 2009.

Промене сачуване


Ево, драги моји и драге моје (како почињем, могу да водим неку емисију на Пинку), може се рећи да сам отприлике постигао оно што сам хтео што се тиче дизајна блога. Ништа компликовано, што је простије могуће, а пронашао сам савршену, максимално прилагодљиву подлогу. Да ли се нови дизајн некоме свиђа или не, у то нећу да улазим. Међутим, ово је још увек (тј. тек сада) тзв. ванила верзија, па ме интересује ваше мишљење о новом, освеженом изгледу. Анкету имате са стране, а гласа се још 13 дана од данас.
Ето, толико сам имао сада да вам кажем. Нећу вам причати како ми је било данас, имам неке теме које разрађујем и до следеће среде биће много тога написано овде, тако да сада не бих да трошим простор. Гласајте и надам се да ћете ми остати верни као што сте и досад били. Хвала на поверењу!

2 коментара:

  1. Не могу рећи да је нови дизајн феноменалан, али је добар из 2 разлога:
    1) Има твој лични печат
    2) Страница се доста брзо учитава

    Гласао сам у анкети.

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала за глас :)
    1) је оно што сам хтео да постигнем, а ово 2) је дошло само од себе због изузетне оптимизације =)
    Као што сам најавио, биће промена, али се углавном ништа значајно неће променити, можда боја.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive