03. новембар 2009.

Естрадни циклус (или циркус)


У складу са својим новим занимањем, решио сам да и вас упућујем у нека своја размишљања, да бисте могли да схватите све моје реакције када се нешто деси. Због чега? Приметио сам (или је боље рећи да ми је скренута пажња) у коментарима на последњи пост уз који је уследила и комплетна промена изгледа блога (тренутно само изгледа и назива, а ускоро следи сређивање ознака тј. категорија) да људи често не разумеју шта сам ког врага хтео да кажем. Према мојим схватањима, то следи из две ствари:
  • стил писања ми је често изувијан, понекад толико да ни сам не разумем шта сам хтео рећи (већи проблем)
  • из чиста мира знам да направим тако чудне креације, јаке и шокантне, које лако доводе до запрепашћења читаоца који ме добро не познаје.
Ова два разлога су најбитнија, вероватно их постоји још, али ово није пост о томе. Суштина је да ћу ја са овом новом променом променити мало и учестаност и теме за писање, да бисте ме боље схватили. Јер, било је периода када је ово место служило углавном за платонику, и тада су са стране стајали линкови до идеја којима сам вођен. Од свега тога остала је само Бесмртна песма, која је више као део моје животне филозофије (и сматрам је заиста поучном).
Да се вратимо на тему. Наслов каже естрадни циклус. Дакле, ово неће бити једини пост о естради, па је ово више теоријско објашњење о чему ће он заправо говорити. Наслов каже и естрадни циркус. О овоме нећу да говорим јер је све апсоштрумфно јасно свима који иоле знају нешто о српској естради и естради уопште.
Започео бих естрадни циклус мојим појмом о естради. Мој појам о естради је да је то све оно што нас окружује, отприлике као материја и енергија, само на мало суженијем, људском нивоу. Прави теоретичари (ваљда социолози, јер се они баве друштвеним феноменима) рекли би да нисам много далеко од истине, али то није довољно прецизна дефиниција. Наравно да ниједна дефиниција није у потпуности тачна, али је дефинитивно истина да је естрада свуда око нас. Што је комуникација између људи лакша и једноставнија (тј. што се лакше преноси на веће раздаљине и масе), то је већа комерцијализација свих друштвених феномена, чиме све постаје естрада.
Дакле о чему ћу, коначно, писати у естрадном циклусу? О свему што има икакве везе са јавним животом овде или у свету, а што је тренутно у жижи мојих неинтересовања (или можда интересовања). Наравно да ћу можда и каснити са овим темама, јер једноставно немам навику да се информишем гледајући talk-show, reality-show и остале show емисије (или краће shows), већ углавном читајући са интернета. Али, већ сам се оградио од недостатка актуелности синтагмом тренутно у жижи мојих (не)интересовања, тако да ми је жао ако неко хоће одавде да се информише... Ово је место искључиво за моје изражавање мишљења и суочавање са вашим.
Доста сам рекао о томе, од следећег поста који буде припадао овом циклусу кренућу да причам о конкретним стварима. Наравно да сам на ову идеју дошао већ у глави смишљајући те следеће постове, али сам морао мало да вас уведем у тему. Биће још оваквих увода, јер кад су корените промене у питању, увек је најбоље кренути од самог почетка. Наравно да оне старе постове нећу брисати, а вероватно је да ће и неки нови бити повезани са старим темама, тако да ћу се позивати на неке од њих као аксиоме. То је то за сада.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive