02. новембар 2009.

Ништа ми више није важно...

Време је да се напише нешто ново. У OneNote-у, којег тренутно користим за вођење белешки, имам већ два спремна поста, али некако не видим разлог да их сада објавим, посебно не у оваквом расположењу, када већ имам шта да кажем.
Време овде брзо пролази и није ни чудо што се сваким даном нешто мења, а да то ни не приметим. Одавно су почеле да ми сметају неке ствари, неке друге су то престале. Неке ствари сам прерастао, преоријентишем се на неке друге. Још увек растем (психички), и надам се да ћу ускоро стећи све услове да постанем оно што сам ставио у About Me опису на НОВОМ фејсу (www.facebook.com/tomcaa). Овим новом нисам хтео да кажем да имам нови налог, него да се Фејс променио и сада људи смарају са неприхватањем промена и позивима да се приступи групама тима "вратимо стари фејс, нови је срање" итд.
У складу са статусом који сам ставио, написаћу овде кратко објашњење. Ако имаш нешто да ми кажеш, реци ми одмах, смара ме да размишљам о глупостима значи управо оно што пише. Што више посматрам свет око себе, све ми се више чини да ми људи на посредан начин покушавају саопштити неке ствари, али се у конверзацији са мном праве да је све у реду. Поред тога, неки ме једноставно игноришу, што би био мањи проблем да су ме прво упозорили да ће ме игнорисати, барем да знам да не покушавам да их контактирам, јер је то губљење времена.
Пошто своја размишљања подижем на виши ниво колико год то могу (нешто сам зрелији што се тиче свих својих животних ставова, веровали или не), безуспешно се трудим да схватим шта није у реду са осталима. Или можда нешто није у реду са мном? Ко би то могао рећи... Људи једноставно размишљају, насупрот мени, на све нижем нивоу. Постају (а)социјалне амебе и ствари гледају све површније. Интелигентни а паметни људи то знају да искористе, али је тужно гледати 80% својих пријатеља како се губе у неким бесмисленим стварима и предају своје животе бесмисленим акцијама. Можда је бесмислено што ово пишем, чак не знам ни ко ће прочитати (у ствари мислим да знам), али једноставно не могу ово никоме да саопштим лично, јер ће ме гледати или као идиота-будалу-кретена-смарача, или ме уопште неће ни разумети.
И тако... Трудим се да разумем, али што се више ментално уздижем, све ми мање иде од руке... Не знам шта ви мислите о томе, вероватно ћете се сложити са мном, можда неки од вас и неће. Није ни битно. Битно је да ви то сами схватите и почнете да се понашате у складу са новонасталом ситуацијом - или као будале (надам се не), или као корисници. Саветници у овом случају не постоје, јер, штоно рече Стефан у оном интервјуу (последњем што је изашао), добар савет је најбоље проследити даље, али је овде грешка што нема ко да га чује. Што би рекла ова омладина - сви су прсли с мозгом (или што бих рекао ја у нашем моравском стилу - прсли с мозак) :(
Yours sincerely,
Milan Tomić, the Sheep-wool-cutting machine

7 коментара:

  1. Опа, ново име блога! Надам се да се то штриц-штриц односи на твоје ленчарење, даноноћно неписање, јављања својим читаоцима тек да би се јавио итд...

    Фино, фино... Нека се нешто дешава. Можда и нека промена дизајна... Ко зна...

    Стил не мењај (иако се понекад запитам--- ШТА?!?!) :))))

    Супер си! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Шта ли ти ово ШТА?!?! значи?!
    Ваљда мислиш на све "чудне" ствари које сам овде написао, али то је једноставно оно што сам ја у датом тренутку...
    Стил не мењам, а што се тиче писања - осећам да креће на боље. Нашао сам се у црној кутији последњих недеља, па нисам ни могао да пишем, иако сам имао већ спремне ствари за објављивање. Ништа не обећавам јер остајем доследан самом себи :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ееее... Колико муке око овог дизајна који сам инсталирао. Увек морам да монтирам нека подешавања и да мењам код да би нешто радило како треба...
    Али ми се нови дизајн ипак свиђа. Нажалост нисам могао наћи одговарајући образац који на слици садржи овце или маказе, па ћу морати сам да изменим овај, кад будем имао времена (поново). Иначе, и назив Штриц-штриц је ономатопеја сечења-шишања оваца, што је мој нови опис посла (некадашњи опис - корисник :D).

    ОдговориИзбриши
  4. Искрено, мени се баш и не свиђа нови дизајн.

    Али: важније је оно што пишеш, свакако...

    Провери http://btemplates.com/, тамо заиста има мнооого добрих. ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ниси једини који се пита шта није у реду са данашњим људима. Питам се и ја... Увек моје мишљење иде насупрот већини. Ајд добро, можда не баш увек, али углавном...
    Промена наслова. Паа свакако је овако лакше запамтити:)
    Дизајн. Стари је можда био сувише обичан, свакако је требало увести неке промене. То је + :) али ова нова боја изазива у мени неко тмурно расположење, не могу да га опишем.
    Иначе, увек се обрадујем кад видим нови пост! Само напред:) Што каже Стефан, супер си!:)

    ОдговориИзбриши
  6. А ДА!
    "Ништа не обећавам јер остајем доследан самом себи"-тако и треба:) Давно нисам чула од некога нешто такво...:)

    ОдговориИзбриши
  7. Даклем...
    Што се тиче новог скина
    1. јесте са btemplates.com и од blogger.com је оцењен максималном оценом
    2. и мене смара ова наранџаста и браон боја, али још увек радим на свом темплејту, тако да ће ово бити прелаз
    3. с обзиром на то како сам започео нову еру (објаснићу касније), сасвим је одговарајуће-тмуран :)
    Данас сам ипак мало боље воље него синоћ, али не верујем да ћу нешто мењати док не финализирам оно што сам хтео да постигнем... Основа ће остати иста, али ће сличице бити промењене ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive