30. септембар 2009.

Нисам луд...

...него сам човек. Имам осећања и знате већ те приче све како теку.
Пролази још једна ера у мом животу - ера досађивања. Од сутра ми званично креће факс, мада с обзиром на то да четвртком по распореду немам наставу, кренуће од прекосутра.
У међувремену сам се искористио фантастичном приликом коју ми је пружила некадашња "моја јединствена" (о којој тренутно не пишем) и процуњао мало по некадашњим четовима. Читајући ненаписане књиге схватио сам да су људи стварно осетљиви на неке ствари које су некад биле, само што то вероватно потискују. Није добро то потискивање, ваља некад дати себи одушка, пустити срце да се излупа и сузе да се истеку, те се насмејати и вратити у првобитно стање. Првобитно стање постаће мало лепше и биће вам драго што сте прелистали успомене.
Ове успомене које сам гледао старе су највише годину дана. Да не бележим шта ми се дешава, све бих заборавио. Али ето... Интернет је чудо :)
Драго ми је што је све испало онако како је испало. Другачије није ни могло бити, јер да је могло, погађате - десило би се другачије.
Значило ми је што ми је срце мало жешће залупало после дуго времена. Гледање старих филмова, слушање песама које вас везују за нешто помоћи ће вам да се мало релаксирате. Можда с неким нисте у контакту већ дуже време - успомене су прави повод да га потражите и јавите му се.
Обећај ми да се нећеш уобразити и престати да се дописујеш са мном...

Нећу... Кеве ми... Пошто си неизбрисива ;)

2 коментара:

  1. Овај пост ме неодољиво подсећа на ону ретардирану Basshunter - ову песму, Botten Anna, или како се већ звала, где он прича како се дописивао са неком виртуелном девојком на чету, па је она на крају постала стварна. Ти бре човече баш умеш да наведеш човека на размишњање у последње време :-P

    ОдговориИзбриши
  2. Као и обично нисам чуо за ту причу. У сваком случају мала је разлика што је код мене девојка сасвим стварна особа тј. нисмо се прво упознали на чету него уживо, за разлику од те у причи (ако сам добро разумео).
    Наравно... Некако сви кад читају моје стране размишљају нешто као... Само ја никако да почнем да размишљам, не знам шта ми је =)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive