29. септембар 2009.

То је он...

Нећу много да зановетам само из разлога што много времена (поново) нисам био овде... Не знам ни колико је заиста времена прошло, а као што се и може очекивати од мене, тренутно ме мрзи да погледам и нећу ни сазнати пре него што већ објавим овај пост који нећу да поново да мењам само да бих написао који је то временски период.
Тренутно сам код брата и тако ће остати надаље док се нешто не промени. Преселио сам се на Нову Галенику, што је практично Земун. Овде је супер и не бих имао шта много да коментаришем. Атмосфера је... ух... и то је у... атмосфера је супер.


Да наставим тамо где сам стао... Ишао сам данас до физичког где сам нашао човека којег ми је препоручио пријатељ пријатеља мог брата јер му је то пријатељ... Поента приче је да ће ме можда пребацити са физичког на математички, што би било идеално јер бих онда с мало више снаге завршавао паралелно два факултета...
Мислите да је то превелик залогај за мене? Мислим и ја, али морам да се потрудим... Стипендија је у питању.
Нашао сам се данас са другарима (овима који су у БГу)... Закључили су да сам луђи од обојице због неких ствари, реакција и умних реченица које сам изговорио. Шта ћеш, такав сам ти ја.
Рибе кад ме виде у граду кажу то је он...



Не знам шта бих још додао... Сви ме некако воле, много је лепо време... Можда ћу имати мало мање времена да пишем, али то је већ нека друга прича... Имао сам неку реченицу на уму али су ми стигле три поруке одједном и док сам на све одговорио није ми преостало ништа друго него да смислим другу реченицу.
Стварно је лепо овде... И ја сам леп овде :) Право дивно...
Уздравље.

3 коментара:

  1. И ја сам размишљала о могућности два факултета.
    Да ли је то превелик залогај или не, то зависи само од нас. Све се може кад се хоће!
    Драго ми је што ти је лепо :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ниси се јавио човече да си у БГу. Ја се коначно селим сутра, чисто да знаш, па ако будеш био расположен за неку блеју ових дана, јави се... будући да смо (релативно) комшије.

    ОдговориИзбриши
  3. @Petar Petrovic: Нема фрке, видећемо се... Има времена :)
    @SMiliCa: Много је лепо кад завршаваш два факса паралелно и успут још добијаш и паре за то... Бар тако размишљају моји другари о мени :)
    Није то тако једноставно, али било би стварно фино кад бих могао оба да завршим.
    Још кад би свима било лепо као мени =)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive