10. септембар 2009.

Повратак...

Ево мене опет, благо мени опет ја!
Схватате шта хоћу да кажем? Није ме било, не памтим од када...
Сад ћу да вам кажем шта се догодило. Да вам кажем? 'Ајде...
Отишао ја тада, то је било онда, када - погледајте датум јер се не сећам. Последњи пост овде беше Повод за провод, што је иначе назив једне емисије која иде на регионалној приватној телевизији коју нећу да рекламирам јер за то немам ама баш никаквог разлога.
Откада сам отишао, много сам пута пожелео да напишем нешто овде. Кад оно - међутим.
Устао сам рано. Једном, други пут, трећи пут. И шта? Уморио се... Нешто опет није у реду са мном. Не знам ни шта сам хтео да кажем.
Добро, да пробамо поново. Узео да конкуришем за други рок на физичком факултету. То је оно што је старо а ипак је ново за вас. Конкурисао, морао да идем тамо да подносим документацију. Прво до РАФ-а да узмем дипломе, па у општину да их оверим. А тамо - траже две копије. Ја отишао до копирнице и узеше ми 60 динара за 5 копија. Одавно ништа нисам копирао :)
Вратио се и оверио то. Трајала је овера добра 3-4 минута. Дођем кући и сав срећан - 'ајд' да напишем како сам срећан. Али ми је глупо да напишем како сам срећан јер се пре сваког блоговања прво накачим да видим шта има ново, и сви су нешто сморени. Добро, хајде нећу, неки други пут.
Онда отишао у БГ да предам копије. Вратио се... Јачи него икад (не као Миле Китић него као Синдикат). Не знам шта се још издешавало у међувремену. Много тога. Да вас не давим, после недељу дана био је и пријемни. То је било 7. септембра. Да не заборавим да сам у БГ ишао да предам документа првог септембра, тј. на свој рођендан. О том потом.
Дођем тамо, нигде никог нема. Очито сам стигао или прекасно или прерано. Испоставила се друга ситуација јер нисам довољни срећник па да будем први, што би Дударим рекао (иначе много опак лик). Врло добро (-Служимо народу!). Било је већ време да се полаже. Ушао унутра и дали су ми неки тест испод мог интелектуалног нивоа, што би рекао онај професор из оне школе у Параћину (ваљда се Ћира зове). Па да не бих испао много глуп или много паметан да га предам кроз 5 минута, реко' 'ајд као мало ћу да се мучим. Пишем, пишем, пишем, а сваки задатак у један ред стаје. Нисам ни две странице честито попунио. Онда сам проверио сва решења. Онда сам нацртао нешто, у међувремену већ су неки почели да излазе... Били су паметнији од мене, ћелави и носили су шнале (на опасачу). Нисам хтео да подижем колегиницу десно од мене, а седео сам до зида... Мислио сам можда ће завршити па да се и она дигне и лепо да идемо ко људи... Међутим, она се нешто мучи. Нисам смео да јој помогнем, мислила би да сам шовинистичка свиња. Па сам решио да и ја устанем... Кроз 48 минута од почетка теста већ сам разговарао са сестром телефоном.
Испит сам положио, али пошто сам, јел'те, у школи имао 38 и кусур бодова од могућих 40, наравно, на листи сам други :)
Ево, данас дошао да почнем да пишем. Писаћу можда још два поста, све то данас... А ви само читајте...
Слова, слова, слова, слова, слова, слова, слова - Школа!
Срећан вам полазак у школу. Ви који не идете - срећан вам останак.
Ае па тако...


4 коментара:

  1. Ма свака част! Мислим да ћу и ја носити толико бодова из школе. Ма тај школски успех је у ствари мизерно вредан. Мучиш се око неких оцена, а онда те врло добар ученик престигне са пар одговора више. Смор.

    ОдговориИзбриши
  2. ...или у мом случају те престигне неко јер је имао мање од два бода више од тебе у школи, а имате подједнак број бодова на тесту. Успех ти је важан ако је пријемни изузетно лак, јер ће га већина проћи са максимумом (част изузецима... Поједини су промашили професију ако су дошли на физички а не знају математику за онолико).
    Узгред, хвала :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ја се вероватно не бих прославио на том тесту. Једноставно: ПРИРОДНЕ НАУКЕ = СКУП ПРАВИЛА = ЛИШЕНО СЛОБОДЕ = СТРОГО ОДРЕЂЕНО = НЕЗАНИМЉИВО

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ово исто један мој друг дан-данас каже за језичка правила, па не жели да подлеже ограничењима граматике и правописа. Иначе, студира математику :D

      Избриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive