10. август 2009.

Повод за провод...

Ово је прича из учмале свакодневнице једног малог града, тачније његова 4 становника. А ја сам један од њих... (Синан)

Извињавам се што стално цитирам ове народњаке, некако су ми у глави кад год треба да се каже нешто :) Лепо каже Стефан:
Постајеш све чуднији...
То је све због drum'n'bass-a и других дрога којима се товим да бих заборавио на стварност.
Драги моји (опет прозивка), молим вас да ме не осуђујете. Нисам ја крив што сам рођен на погрешном месту у погрешно време и што сам погрешно васпитан па погрешно вас питам: Где су она времена у којима смо сви били срећни, а у којима се никада нисмо нашли? Наравно, мислим на времена која нисмо доживели.
Питам вас, а и себе, чиме бих се дрогирао да није музике и неба? Питам вас јер ја на то питање не знам одговор. Можда бих био наркоман, можда бих био грандоман, можда бих био на печуркама или на бобицама... Можда бих само седео испред драгстора (да, испред продавнице дрога) и пио пиво по цео дан...
Да ми није клупице, где бих сео да се одморим? Да није средњошколског центра, кеја и Борца, где бих могао да гледам у исто оно небо и да слушам исту ону музику? Али да, претпоставио сам и да нема неба ни музике... Шта бих уопште тражио ту? Сигурно не бих играо фудбал...
Можда бих био Рушка Јакић, Божен, Наташа Кандић... Можда бих сетовао квази трендове као Луна Лу или Снежана Дакић... Можда бих био Шапке или онај што муче, помози ми рећи... Мада пре да бих био Душко Дугоушко. Не, нисам ја неустрашив као он... Ја сам више Дача.
Ето, гледао бих цртаће и смејао се по цео дан... Какве забаве! Боље и то него да идем у галамљиви "диско"-клуб који се отворио 10 година после диско-ере и у који никада није ни примирисао диско... Можда денс, чувене веселе деведесете, хард-кор народњаци и те ствари...
Како да нађем девојку када не могу да нађем неку која користи исте опијате? Како сад ја да слушам д'н'б и гледам у небо а она да ђуска уз крџу и гледа у шанк? Како да јој опростим што је била с пола града? Или како да опростим себи што ја нисам у тих пола града, који такође слушају исту крџу и гледају у њену позадину коментаришући и смешкајући се. И не само њену, него сваку која прође поред њих...
Одрастао сам деведесетих и немојте да вас чуди што цитирам народњаке, њихов сам вршњак... Али ове данас?! Плаче ми се али не смем... (Кеба)
Замишљали смо синоћ идеалну нову годину...
Драм-ен-бејз, хип-хоп, реге
секс, гудра, Прти Бее Гее
Нека хавајска варијанта, тропико, коктели, латино музика... Факин' лудница (Извин'те ме што псујем (Балашевић)). Не бих се боље провео у животу. Постоје разне варијанте, али то је практично неизводљиво (бар за тренутне услове). Биће то одмор из снова... Једном, када одлете птице.
Ко не машта не може бити човек... Таквих је све више, нажалост.

13 коментара:

  1. Стварно Но комент! Зар се у Параћину не може наћи нормално место за излазак, нормална девојка..... ???

    ОдговориИзбриши
  2. Није све тако црно... Али скоро па јесте.
    Зна се да је подземље у подземљу и не излази на земљу. (при томе не мислим на криминалце него на алтернативну културу)
    Места НЕМА... Реално гледано.
    А за рибе (тј. девојке, оставићу ово овако јер сам тако прво написао) мало боља ситуација, иако је тешко. Мада има рокерки, металки... То је оно "част изузецима" и заслужује поштовање. АЛИ =)
    ---
    Биће журка 13, штета што није петак. Надам се нечему :)
    ---

    ОдговориИзбриши
  3. To sta neko slusa ne govori NISTA o toj osobi... a ti ne trebas da se menjas ni zbog koga/cega vec da radis ono sto te cini srecnim( pa makar to znacilo da slusas Grand)... ako si se sada pronalazis u db-u onda ok, al' zapitaj se zbog cega je nastala ta nagla promena...:S

    ОдговориИзбриши
  4. Ако мислиш на прелазак са хопа на днб, то и није нека Бог-зна-каква промена... Да је панк у питању, па да се запитам... А гранд не бих да коментаришем.
    Шта неко слуша ништа не говори, али како се понаша говори много.

    ОдговориИзбриши
  5. Znam da nije NEKA promena... i ja cesto ubacujem nesto novo al' nikad ne izbacim ono staro totalno...

    ОдговориИзбриши
  6. Знаш мој начин... Још једна од фаза :)

    ОдговориИзбриши
  7. Што се тиче дочека Нове године из снова - ето вам идеја да сами направите неку такву журку. Ако не пре, онда за Нову. Ионако знате и сами да се нико у Параћину не би сетио да направи тако нешто, тако да итекако имате простора за експериментисање.
    А и зашто да не - ако разноразни шабани могу по Параћину да праве разноразне "скандал" журке и сличне глупости, што ви не бисте могли да направите реге журку? Шта су дотични бољи од вас, реално?
    Уосталом, опште је позната ствар да су најбоље журке управо оне у чију организацију и ви имате удела, тако да - само напред, имате моју пуну подршку (у било ком смислу). Јесте да није баш једноставно, али опет, шта је једноставно у животу? Знаш, труд се понекад исплати.

    ОдговориИзбриши
  8. То је идеја...
    Иначе, у оригиналу би требало да се нађемо на тропским острвима. Овде Нова и није неко време за хавајке и цветове око врата ;)
    Ипак не знам за посећеност, мада коме је стало, он би дошао... Коме није, тај није ни пожељан. Плашим се само да би или било превише сувишних или мало људи уопште... То ти је менталитет

    ОдговориИзбриши
  9. Забушаваш, забушаваш... Цццццц...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive