08. август 2009.

Ко сам ја?

Сви мисле да су Марсовци зелени, а у ствари су металик, розе и дебели...
(увау, открио сам blockquote, ROFLMAO)

Често ми се дешава да се запитам горе наведено питање. И то најчешће у оним тренуцима када ме неко погрешно протумачи. Ја мислим да нисам дволичан - ја сам више од тога. Ја сам столичан :) (што не значи да неко треба да ми седне на главу).
Па и ви сте сигурно размишљали на исту тему (овога пута нећу да улазим у то да ли сте размишљали о себи или о мени, то сачувајте за себе). Тих својих стотинак страна показујем у зависности од друштва у коме се налазим. Често навучем одбрамбени штит из једноставног разлога - никада не знаш да ли ће неко нешто што си ти рекао, урадио (понекад и помислио) употребити то на најружнији могући начин против тебе. Нажалост, али такви су данашњи људи.
Пролазећи кроз ову школу (а многе сам завршио), научио сам да често будем суздржан (или уздржан, шта год). Међутим, то не сме да вам прелази у навику, јер на послетку немате никакво мишљење ни о чему што се дешава око вас. И то сам научио, па сада мало више размишљам о стварима. Ипак, добар део сачувам за себе.
Оно што волим да поделим са другима већ сте могли да прочитате овде. Приметићете и да у неким постовима (нарочито онима који садрже реч "филозофија") нисте баш разумели конкретно шта сам хтео рећи (можда неки и јесу, али то је друга прича). Понекад их ни ја не разумем. То је вероватно због тога што ми нешто (можда савест) није дозволило да напишем све оно што мислим јер, не дај Боже, неко то може искористити против мене. Некада је ипак добро писати.
Стефан ће ме можда замрзети, али ништа зато... Ја ипак мислим да он ово разуме. Мислим да треба бити добар са што више људи, јер никада не знаш да ли ти неко у животу може затребати. Ипак, не треба по сваку цену газити понос (понос?! каква тешка, па и грешна реч). Када неко претера, треба га упозорити на то. Ако настави да претерује, прекид контакта је неизбежан. Па макар и по цену будућег успеха (тј. неуспеха).
На крају, боље један пријатељ него стотине непријатеља. Боље један прави него двеста лажних. У невољи сам пријатељ, али ако ме после те невоље неко изневери, више него једанпут, запитам се... Ко сам ја? Ко су они?
Мислите о томе... (Pall mall)


7 коментара:

  1. Не мислим да се то понашање може назвати "столичношћу"... Мислим да је то у већини случајева само прилагођавање особама са којима си у контакту. Не мислим при томе на конформизам, него, једноставно- не можеш се са свима шалити на исти начин, не можеш са свима да причаш о истим стварима... И онда- да ли је то столичност? (лепа кованица, морам признати)

    ОдговориИзбриши
  2. Ма да ли није?
    Е сад да ли готово свако има ту "способност", то већ не знам... У сваком случају ја ћу то тако звати јер ми се свиђа реч :)
    А конформиста сам само кад мислим као и сви остали, што онда и није конформизам него слагање...
    И тако... Ма овај пост је без везе

    ОдговориИзбриши
  3. Није пост безвезе, него ми се чини као да си причао о две различите ствари у једном истом посту. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Понекад ни ја не разумем сопствене постове кад их читам. Штавише, имам утисак као да их ја нисам ни писала. Помислим " Зар је могуће да сам то објавила?"
    Ето зашто је добар блог. Подсећа те на оно о чему си мислио "јуче". У ствари, служи као доказ :))

    ОдговориИзбриши
  5. Да, ја се понекад вратим на своје старе постове да видим како сам размишљао и често се осећам глупо..... То је једна од чари блога! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Људи доводите ме до тоталне конфузије... више не знам шта је радост, више не знам шта је срећа...
    Блоговање је стварно чудо. Морао бих поново да прочитам пост да бих могао да протумачим на које то две ствари мисли Стефан. А немам времена јер журим у град.
    Сад ми је жао оне књиге :)
    Све вас волим! Мир у свету! =) (постао сам хипик roflmao)

    ОдговориИзбриши
  7. Постајеш све чуднији и чуднији . . . Хммммм...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive