21. јул 2009.

Oбећања...

Ево, дошао сам само да вас видим и да напишем нешто пре него што одем да вечерам и кренем у још једно аутопсиходелично лутање Параћинским мраковима...
О чему ћу писати? Нећу о томе како немам с ким да идем на Звездину утакмицу, нити о томе како тренутно Партизан води против Рила 4:0, а тек је крај првог полувремена...
Писаћу о томе како проводим дане када сам код куће... Открио сам (а није Америка) Flight Simulator 2004 (можда постоји и неки новији, кажем ја да није топла вода) и тиме се залуђујем. У ствари, не залуђујем се, више верујем да учим теоретске и практичне начине пилотирања. Прву лиценцу сам већ освојио, а другу (ону за приватног пилота) тренутно нисам способан, превелико ми је оптерећење... Ипак сам већ одрадио неколико самосталних приватних летова у својој режији (нпр. Батајница - Тиват Цесном 172 Skyhawk, или интересантни први лет ваздушне поште у Америци 1918. године (какав је то тек авион))... Прошао сам и један IFR лет, а данас сам први пут и возио авион с два мотора... Е то је тек уметност коју ћу савлађивати у наредним данима...
Надам се да ово никога не смара, стварно ми је интересантно... Још би ми интересантније било кад би постојао симулатор контроле лета, па да то учим, али шта да се ради... Можда га само нисам пронашао =)
Ето тако, ако нађете нешто слично контроли лета на нету, а да је озбиљно, јавите ми, интересује ме. Поздрављам вас у нади да ћу убудуће овде чешће свраћати...

13 коментара:

  1. Хвала, узето у обзир... Погледаћу кад имам времена :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nema na čemu i sledeći put.Primetio sam da voliš Dučića. Napisao sam jednu zanimljivu temu na mojem blogu vezanu za njega. Ako imaš vremena pročitaj je. Evo ti adrese http://ljubiteljidosade.blogspot.com/2009/07/ducic-jugoslovenska-ideologija.html

    ОдговориИзбриши
  3. Одличан пост... Хтедох да искоментаришем нешто на ту тему, али из неког разлога на твом новом блогу никако не могу да оставим коментар (?!). Било би лепо да провериш да ли је то само мој проблем или се то и другима дешава.
    Иначе, данас сам прочитао остале твоје постове... Свиђа ми се ново рухо :) А као и увек, остајеш оштар и правичан!

    ОдговориИзбриши
  4. Verovatno sam ja nešto podešavao. Pogledaću. Hvala ti za izdvojeno vreme i pohvale. He-he, stvarno mi laskaš. Voleo bih da tako misle, pogotovo kolege iz mog razreda. Uglavno što se tiče oštrine što ti kažeš, nastojim da budem krajnje objektivan kad su takve teme u pitanju. Voleo bih još i da mi preporučiš po još koju Dučićevu knjigu. Uglavnom da se bazira na istoriji ako može. Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  5. У ствари ја нисам прочитао ниједно његово историјско дело, тако да не бих знао шта да ти препоручим што се тога тиче... Можда си приметио да сам се увек више бавио личним осећањима, а историја ме, конкретно, занима све док не МОРАМ да је запамтим, а пошто се тако учила у школи, имам неку одбојност. Ипак, волим да прочитам тако нешто и баш ме је заинтересовало Дучићево виђење свега (кад је већ то постала твоја тема) и твоје виђење његовог виђења. Ала сам закомпликовао...

    ОдговориИзбриши
  6. Nemaš brige. Razumeo sam te. Ne voli svako istoriju. Jesi li mmožda čitao "Blago cara Radovana"? Čuo sam od nekih da se radi bukvalno o svemu - filozofija za sve.

    ОдговориИзбриши
  7. У ствари нисам, мада верујем да имам два примерка у својој библиотеци... И ја сам чуо да је добра књига, вероватно ћу да кренем да је читам када довршим Камијеву "Кугу" коју ћу сада да наставим.

    ОдговориИзбриши
  8. Ako nađeš nešto u kompletu na netu pošalji mi link. Voleo bih da pročitam i tu knjigu. Trenutno čitam "Vreme smrti" treću knjigu. Hvala ti što si mi skrenuo pažnju na onaj problem s komentarima. Sad sam promenio čitav dizajn samo zbog toga. Izgleda HTML nešto nije valjao kako treba. Ovo novo ruho nije loše. Jedino mi je žao što ne mogu staviti moju "muzu" koja me nadahnjuje.

    ОдговориИзбриши
  9. Šta kažeš za novo ruho? Napisao sam i novi post. Radi se o mojoj ideologoji. Ako te zanima pročitaj, nije dugačko. Komentare sam popravio - sad možeš konačno da komentarišeš.

    ОдговориИзбриши
  10. Vidim da si se ulenjio oko bloga. Verovatno imaš druga preča posla. Napisah i novi članak. Ima malo i ono mojeg u njemu. Al' te zanima pogledaj pa komentariši. Hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
  11. Voliš li ti grčku mitologiju? Misliš li da je Helenina ljubav prema Parisu bila samo trenutni izliv emocija ili je to ona istinska ljubav? Ak' te zanima pogledaj najnoviji post vezan za lepu Helenu od Troje, tragičnu junakinju, po meni tragičniju od Ane Karenjine!

    ОдговориИзбриши
  12. evo adrese http://ljubiteljidosade.blogspot.com/2009/07/helena-trojanska.html

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive