04. јул 2009.

Нонсенс (lawlz)

Замисли, опет сам ишао у град. Била моторијада... Ђорђе Давид итд. Љубитељи рок-ен-рола се скупили код хале. Пијани, дрогирани, ваљају се по поду (опростите, хтедох рећи трави). Траже пиће, пљуге, џиџу... Смор.
Отишли смо без разлога правог. А онда смо нашли разлог и сврху и испунили ноћ. Сели на клупу и певали уз гитару. Завој за тешке ране... Лудо, буразеру :)
Стигао сам рано... У рано суботње јутро, негде око 3. Онда стандардна процедура за успављивање...
Сада сам код куће, пишем ово и мислим како нам је некада било залудно... Јаки (мање-више), млади и глупи... Сад смо мало старији, паметнији... И остало што се каже у песми У животу имам све Београдског синдиката. Бар се тако чини. Нисмо више ми за такве журке. Можда неки јесу, ја нисам... Ваљда је у томе смисао одрастања.
Не знам зашто ово пишем. Ето, опет се отварам. Ваљда је до тога, или зато што релативно дуго нисам ставио ништа овде. Шта ћеш, такви су ти полугодишњи извештаји... Ове године, срећом, раније завршавамо. Искуство је мајка знања, што би рекао Владимир.
Пронаћи ћу њу, пронаћи ћу себе, пронаћи ћу нас... Негде у тишини... Неког другог града, овај није наш. Бетовен на плејеру... Уживање... Екстаза и катарза... Мисаоне именице вишег ранга...
Краће него обично траје ово куцање... Мисли се дуже задржавају... Опет сам недоречен.

2 коментара:

  1. Све ми се нешто чини да сте вас двојица направили много бољу журку од Ђорђа Давида, али то је ипак само мој утисак... мислим, имам право на мишљење, зар не?

    ОдговориИзбриши
  2. Нама је бар било супер... Штета што не деле сви увек исте жеље, али таква је ситуација...
    Наравно да имаш право на мишљење и радујем се што је баш то твоје мишљење... Не знам како сте ви тамо прошли, надам се да је и вама било добро =)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive