17. јул 2009.

Нешто мало уопштено...

Где сте бре, нема вас сто година? У ствари мене нема, али то вам дође то... Ово је још један од оних уопштених постова када немам појма о чему бих писао, па пишем нешто чисто да бих испунио квоту (иначе дуго нисам био овде).
Време је распуста. Завршени су послови око цигара тако да тренутно не радим ништа. За рачунаром сам неких 10 сати дневно отприлике, што уопште није здраво, али не знам где бих по овој врућини... Остатак проводим у оном старом добром маниру четворомесечне бебе која само једе спава и кења :) Да не заборавим незаобилазне ноћне обиласке Црнице и нашег омиљеног места за клошарење - Борчевог стадиона, који трају по 4-5 сати.
Планирам да почнем да радим нешто корисно за себе. Планирам и да одем у рутински обилазак Крагујевца и околине јер би то било право освежење у оваквој ситуацији. Ау...
На месту овог АУ... дошло је у ствари до прекида мог писања јер сам некако доспео на неку другу страну (не сећам се како?!) и тамо читао нечији блог... То је трајало неких десетак минута, тако да сам сада без концепције.
Хтео бих да одем и на реванш Црвена звезда - Рудар који се игра следеће 23. јула од 20:00 на стадиону у Београду. Међутим, за овако нешто потребно ми је друштво да бих уопште пробао да одем, а онда треба да поразговарам са својима о тој теми... Наравно, ни друштво не могу да нађем :) Вероватно од тога нема ништа. Вероватно ћу само опет да седим и да жалим што нисам тамо...
Били смо на Борцу прексиноћ. Било је и лоших последица. Наравоученије - једите пре него што изађете... Синоћ смо били, открио сам аутосугестивну психоделију, много је добра... Више ми не треба никакво вештачко средство, снагом ума могу да изведем било шта :) Поздрав екипи, наспавао сам се тако да вечерас ако идемо негде имам енергије.
И тако... Још један досадан дан... Нећу о стандардним дневним темама, то ме убија... Поздрав.

7 коментара:

  1. где си Томце? Забушаваш...:)

    ОдговориИзбриши
  2. Јој... :)
    Возим авион по цео дан... Јуче и прекјуче сам био на тоталном одмору, тако да ме није било ни на мрежи. За претходне дане немам баш оправдања, осим онога што сам овде навео.
    Ево, надам се да ћу кад дођем вечерас кући, пре него што одем у град, написати нешто ново... Ма шта надам се, сигуран сам у то :)
    Хвала на поверењу :D

    ОдговориИзбриши
  3. Возиш авион...
    !!!
    Прво сам мислио да се ради о некој игрици, симулацији летења... А онда, када сам схватио о чему је реч, осетио сам нагли талас љубоморе.

    БЛАГО ТЕБИ!

    ОдговориИзбриши
  4. Стефане објасни се... :)
    Не знам шта си хтео да кажеш, али у питању је био Microsoft Flight Simulator, eдукативни софтвер за мале и путничке авионе, што је технички нешто као игрица :)

    ОдговориИзбриши
  5. Хаххахахаахахахахаххаахахахахах! Не могу да верујем! Хахахаххахахахах... О Боже, о Боже... Хахахахах... Нећу брисати свој претходни коментар, нека стоји ту као споменик људској глупости! Хахахахахах...

    ОдговориИзбриши
  6. Стефане, престанеш ли да коментаришеш, имаћу разлога да се наљутим на тебе иако те не знам, што је врло чудан осећај... :)
    Људи будите мало зрели уколико можете. Напуштање није једини начин... Само опуштено и полако ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Ствар је у томе што сам досад слободно коментарисао без страха да ћу бити погрешно протумачен. Са Владимиром имам неке несугласице, па ћу се трудити да се мимоилазимо колико је год то могуће- и уживо и на интернету. Не желим да изводим ту бесне глисте- коментарисаћу, али ако буде дошло до било каквог проблема, онда прекидам. Једноставно, немам довољно живаца на просипање.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive