18. фебруар 2009.

Колективно лудило почиње од појединца...

Када сам ставио најаву за овај пост, још ми је био свеж утисак који је требало да опишем. Међутим, сада већ и нисам сасвим сигуран шта сам хтео да кажем овим постом, тако да ћу морати да импровизујем. Унапред се извињавам ако ово не испадне како треба (или бар на задовољавајућем нивоу) из простог разлога што ја и не знам о чему треба да пишем.
Као што и сам наслов каже, требало је да поменем неку глобалну појаву која је започела од појединца. Историјски је познато да свака појава има неки свој корен, неко мора да осмисли оно што ће да се дешава да би се то и десило. Најчешће све креће од неке групе људи, али није тако ретка ни ситуација да један човек промени све. Сетимо се Мартина Лутера Кинга, који је имао сан и тај сан пренео на целокупну друштвену заједницу Афроамериканаца у САД-у. Захваљујући њему, који је устао сам против свих и рекао „Ево, овако ја замишљам једну праведну и људску заједницу“ (измишљена реченица), сада је на челу САД-а Барак Обама. Ко зна када би се тако нешто десило да заиста није било једног човека који би устао и рекао оно што смо већ поменули.
Уопштено говорећи, оно што нама треба је вођа. Вођа који ће сву групу (колика год она била) одвести per aspera ad astra. Онај који ће се сетити да устане и гласно каже: „Људи, овако не иде, хајде да нешто мењамо“, али да то не каже само једном човеку, него свима. Добро, за почетак је довољно рећи и једном човеку и убедити га у тако нешто, а да онда њих двојица удруженим снагама мисао шире даље. Јер, мисао се може раширити брже од сваке непогоде и врло је важно то увидети и искористити на прави начин.
Зато, кад год имате нешто против (односно нешто за добробит заједнице), потребно је да дигнете глас... Пашће можда која жртва, али је учинак неописив и генерације вас могу памтити по томе што сте устали и рекли: „Људи, ја... Ја имам сан“.
Не знам зашто сам ово испричао, можда некоме и затреба. Нарочито онима који планирају побуну. У сваком случају не шкоди нацији, може нашкодити само елитама. А чим не шкоди, значи да користи, је л` да?
Да, претпостављам да је требало поново да пишем о социјалним мрежама, али ћу то овога пута прескочити јер сматрам да је довољно и оно од јуче. Само да знате, не дајте да вас увлаче у различите бесмислене групе, неко ће помислити да сте будале... ;)

2 коментара:

  1. Свака част друже. Добар ти је пример Мартина Лутера Кинга:))) Један човек заиста може да нешто промени, али треба да жртвује сопствен живот зарад добра других, као Исус Христ :)

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала... Идем да погледам твој блог.
    За друге који читају: немојте постовати исти коментар више пута, довољно је једном. Ваши коментари су примљени и када их прочитам могу (или не морају) бити објављени. Ако не објавим нечији коментар, написаћу због чега није објављен.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive