15. фебруар 2009.

Срећни добитник

Ако знам зашто сам посту дао ово име, да ме убијеш... Али нема везе... Ево, сада ћу мало да продискутујем о нечему што уопште није важно, али је лепо прочитати. А можда некоме и јесте важно?
Игре на срећу и нису нека тема за дискусију. Зато о њима нећу. Али ћу рећи нешто о играма без граница. А шта је игра без граница? Покојни Тоше (Бог да му душу прости) рекао би да је то живот. Човек се не би много преварио кад би тако окарактерисао живот. Међутим, једна је битна ствар на путу тој констатацији: живот (барем овоземаљски) је итекако ограничен (временом). Међутим, карактеризација игара без граница је таква да се мисли да може да се игра било шта и било како, а не колико дуго. На крају крајева, и оне су најчешће ограничене неким краћим временским интервалом.
Да. Тако је. А сада оно главно... Увек сам волео да пишем о својој омиљеној теми - љубави... Па ћу и сада мало о томе. Кога сам сморио, нека оде. Кога нисам, нека чита даље. Љубав је најзанимљивија игра без граница. А некада зна бити и смртоносна, веровали или не. Ипак, ко буде срећни добитник и освоји љубав без граница, тај је дефинитивно добио више него што свака седмица на лотоу вреди.
Такву безграничну љубав нудим ја свим људима овога света, укључујући притом и оне за које би се могло рећи да их мрзим. А зашто? Свако је на свету заслужио безграничну љубав Божију, и када Бог може све да воли безгранично, а зашто не бих могао ја, обичан смртник, чија је љубав у поређењу са Божијом као зрно соли према Васиони, и мање. Дакле, ето тако ја расипам све своје ресурсе, а мени људи кажу како ја нисам нормалан, како ме не разумеју, како само филозофирам и ништа друго не радим.
Људи, ја волим, и себе сматрам срећним добитником, а најсрећнији бих био када бих добио назад макар 1% од свега што пружам... :)

2 коментара:

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive