14. фебруар 2009.

Заљубио се... из досаде...

Поштована публико (ви који читате ово), обраћам вам се у множини иако мислим на једнину (пошто не верујем да више од једне особе тренутно чита ово). Ја бих први рекао да се ово догодило невезано за тзв. Дан заљубљених, односно сасвим случајно, али то би се косило са једним од мојих основних принципа - да ништа није случајно.
Е сад... Шта још има да се каже? Сећате се, можда, оне моје релативне опсесије, како сам је сам назвао? Оно што напада у одређеним интервалима, отприлике на 3-4 месеца? И да не знате (а не знате ако нисам писао или ако нисте читали, ексклузивна дисјункција), није ни битно... Ето, мени је постало досадно, упао у апатију, сморио се као крава у гаражи и прс`о к`о лифт под слоном и решио да се напрасно заљубим. Веровали или не - истог тренутка сам се заљубио. :)
Сходно томе да је за љубав потребно двоје, питате се сигурно у кога? Е, па за љубав је потребно двоје, али за заљубљеност је 1 потребан и довољан :) Тако сам се ја заљубио, али сам заљубљеност претворио у унарну релацију. С тим у вези ја нисам заљубљен ни у шта и ни у кога посебно, довољно је, једноставно, да сам заљубљен... Верујем да 99% вас мисли да је ово што пишем срање, а онај 1% ни не разуме шта причам тако да му је свеједно...
Сад кад сам заљубљен, кренуо сам да преврћем оне добре старе песме, кренуо сам опет да тугујем, а кренућу поново и да креативишем на ту тему... Шта ме кошта да се и ја заљубим мало (поново).
Ето тако... Ко ми верује, свака му част. Ко ми не верује, његов проблем. :) Срећан вам овај вештачки измишљен дан...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive