08. јануар 2009.

Мир Божији, Христос се роди!

Срећан Божић свим православцима који славе по јулијанском календару уз наду да ће ускоро опет потећи гаса са истока на запад и да ћемо у топлим домовима опет моћи да дочекујемо неке друге празнике, као што овај можда и нисмо могли.
Ја не могу да верујем колико љубави у мени има за цео свет. Могу о овоме да причам на више начина и знам да ће звучати патетично, али ја страшно волим свет око нас (наравно да не мислим на онај нови предмет који се одскора увео у основне школе, а који ми, мало старији, нисмо имали). Толико га волим да сам два пута! заплакао гледајући онај филм о Божићној радости што је био на РТС2 јуче. Наравно, плакао сам од среће, не знам тачно због чега, али филм ме је испунио као до сада ниједан други... Све је трептало у мени... Боже, па ја ипак имам осећања, само их је требало такнути, па да се распламсају као искре око бадњака.
Ништа, ето, желим вам да вам нова година донесе љубави, здравља, слоге, весеља и пара (тим редоследом), па нека сви сложни превазиђемо све оно што је пред нама. А пред нама су три тешке године, судећи по предањима и прорицањима (наравно, оним хришћанским а не оним празноверним). Чувајте се, борите се, множите се, крстите се и волите се, јер то је кључ нашег опстанка како на Земљи тако и у Царству Небескоме, које је крајњи циљ свакога од нас. Амин.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive