01. јануар 2009.

Њу јрс резолушн

Драги моји читаоци и читатељице,
Овом приликом желео бих да вам пожелим све оно што себи и сами можете пожелети у овој грегоријанској 2009. години. Ви већ знате који су код вас приоритети (неко више воли паре, неко љубав, неко верује у Бога а неко у срећу; неко пак у судбину и у то се ја нећу мешати; само саветујем да не верујете у хороскоп ако сте хришћани и ако нисте будале ;) ). Дакле, свега што вам затреба, и да вам моја помоћ треба само мало мање (знају они на које се ово односи). Ево, ја сам се ноћас баш уморио од спавања и бежања од возова (а возови раздвајају људе), и онда, чим сам се пробудио, решио да саставим новогодишње знате већ... Шта ћу променити у овој години.
За почетак, решио сам да порадим на социјалној интелигенцији, у чему би ми могла помоћи моја најновија читатељка, зна она већ, пошто је она планирала да ради матурски на такву тему... Онда, решио сам да платонику оставим у старој години и окончао сам је једном једином смс поруком, чији садржај објавити овде је непотребно. Треће, решио сам да постанем вредни радник, јер од леног рада више ништа немам. Четврто, решио сам да постанем и помало непоштен, јер и то је одлика оних које се носе са овом "светском кризом", која над нама влада већ добар низ година. И за крај, решио сам да мало другачије резонујем и правим резонабилније резолуције, како бих био задовољан собом, што је одлика срећних људи.
За крај, своју јединствену остављам као завештање другима, нека је пазе и чувају, када ја нисам могао. Свој дневник ћу, пак, посветити неким мало другачијим темама, односно остаће на истоме, само што мислим да оне исконске платонике више неће бити (бар за сада). Овај пост је требало да се објави још јутрос око 8:20, али сам, игром случаја, тек сада доспео до интернета.
Још једном, све вам најбоље желим у новој грегоријанској 2009. години, а за ону нашу, православну, јулијанску, биће једна другачија и мало специфичнија честитка... Наравно, ако се не читамо до божићних празника, и њих вам желим да проведете у породичној и веселој атмосфери са својим најмилијима и да будете у стању да са празником Христовог рођења оставите иза себе све што вам је неко можда остао дужан у претходној години, да опростите свима који су се можда огрешили о вас и да останете срећни и задовољни и о том 25. децембру јулијанског календара. Хвала вам још једном што ми указујете своје поверење, без вас бих био ништа. И наравно, уколико мислите да би било интересантно некоме да ово чита и коментарише, слободно проширите адресу, мало рекламе не би шкодило. Обећавам да се неће покајати... ;)

2 коментара:

  1. I tebi srecna ova Gregorijanska nova godina... Dobre su ti ove odluke sto si doneo. Doduse po nekad je bilo sjajno citati tvoje platonske sastave. U stvari bilo je sjajno uvek kada nije bilo tuzno..:) E sad... Treba da se malo okrenes i vedrijim stranama zivota. Da napises par antologijskih dela i na tu temu. A kada god upadnes u neke tuzne vode, znas da sam ja uvek tu da ti pomognem. (koliko god zvucalo pederski, nisam peder!!!). E i da naglasim... Ma sad cu da ti posaljem SMS da se ne cita preko neta.. :):p

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала на честиткама, батице. Ипак, мислим да тај фамозни смс нисам добио? У ствари јесам, одговорио сам ти јутрос око 6 :) сад сам се сетио. Не брини, дугови ће бити враћени ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive