26. децембар 2008.

Нема секса, нема дроге... Само рок и рол. (Живот је апсурд?)

Пре почетка да нагласим да ми је на путу до стране за уписивање пало на памет још прегршт ствари о којима бих могао да пишем, али кад бих све њих искомбиновао, овај пост не би имао тему. На крају, судећи по ничему, могу да закључим да сам већ углавном и заборавио које сам све теме имао на уму. Када сам се подсетио шта сам писао прошлог пута, на памет ми је пала нова изрека: боље помија него про-мија. Наравно, случајно се погодило да сам до данас имао линк ка неком сајту који служи за освету повређеног младића кога је повредила нико други него Миа, његова бивша, али сам линк склонио јер ми више не доноси никакве користи, ваљда због тога јер ми је IP адреса динамичка? Углавном, тога више нема на овоме месту.
Е сад, да се вратимо теми. Дакле, живот је парадокс - увек ми остаје рок и рол; дроге нема, као ни насиља. Додуше, живи се у страху, али зато секса нема на видику. Као што се може приметити, овде сам променуо неколико фантастичних изрека, типа "Sex, drugs, rock&roll" и оно од Електричног оргазма - "остали су секс, дрога, насиље и страх". Е, а сада ћу мало да се жалим на ону чувену ствар од Јуре Стублића - "Сјећам се првог пољупца"...
Добро, не може се рећи ни оно од Халида - "Први пољубац давно заборављен"... Ипак је он био релативно скорашњи, нисам ни ја толико стар. Али... Сећам се ја и првог, и другог, и трећег пољупца. Тј, ових којих се сећам. Некако су сви били посебни на свој начин. Што би рекла моја професорица филозофије, толико су били ружни да су били лепи... Што се мене тиче, сви су били - БЉАК.
Први није имао никаквог смисла, а уследио је у оно време кад си клинац и сви те зезају како си пољубио девојку (девојку са дугим силазним акцентом на о, ради форе) итд. И онда је све то безвезе и одвратно и као срамота итд. Ту се играле фоте и сличне форе, те је пољубац био овлаш преко измакнуте марамице која је стајала између. Јадно, зар не? Друге би било срамота да о таквоме нечему причају, али овај блог служи да се ја ослободим свега што ми је икада било на души, тако да ја тренутно, што би се рекло, избацујем смеће.
Други којег бих вас сетио за ову прилику био би онај што беше овде (ту, на овом месту, где сада пишем текст). Био је спонтан, а можда и планиран, ко би га знао; касније се повратио у облику монтираног откаченог видео снимка истог, на коме ја узмичем к`о ђаво од крста, из простог разлога што нема разлога да примим такав пољубац... Па шта? Па ништа, горак укус медовине. Смарање. И тако даље, и тако даље. О томе о каквој је особи реч нећу сада, о томе би могао да се пише нови пост, али није вредно помена...
И трећи, онај најцрњи, био је чист језик на прљав језик. Тек, овај је био нешто мање очекиван али више планиран (морам да признам, није ми било свеједно); ипак, кад боље размислим, никакав. То је било оне хипнотисане вечери. Под хипнозом је човек на свашта спреман. А онда, после првих 1.5 секунди, већ ми је досадило. Хтео сам да узмакнем, али нисам имао где. Завршило се онако како већ можете пронаћи овде на блогу (у питању је нижа филозофија). Е сад, да ли то не би личило штоно рече неко од мојих "к`о да љубим цигару" да девојка не пуши к`о Турчин, не бих знао, али не бих више ни да тестирам. Доста ми је разних експеримената са разним особама. Овде би могао да дође онај Демијанов део: "Разлика између тебе и 50 пара је што 50 пара нешто вреди", а односи се, у овом случају, на пољубац.
На крају, закључак. Живот у рок и рол фазону је срање. Са једне стране стена, с друге стране се котрља. А када се стена котрља значи да си постао Сизиф и да све тераш уз курац. У овом случају то се односи и на пољубац усно-усненог (или уваљивање-језика-у-уста) типа. Нећу да се дрогирам. Али ћу можда да парафразирам (на мало уврнут начин) Ајзака: Јебеш пољубац, за мочење се живи. Дакле, како се да приметити, једва чекам да једном и у природи цитирам оног лика из цртаћа (односи се на колач и чај) који каже: "Умочићу!"...


Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive