11. децембар 2008.

Још није готово...

И то је прошло, зар не? Е па није... Рекао сам ти већ једном и нећу да се понављам. Е сад, то што се ми толико добро разумемо да све може да остане исто онако као што је и било, то је само још један од знакова да си ти краљица и да те вреди имати у својој околини. Шта хоћу да кажем?
Немој да се узрујаваш ни због чега (нарочито не због нечега што си видела овде), јер то свакако није нешто због чега би било ко требало да пати, понајвише ти, којој је све ово посвећено. То што сам ја такав какав сам - то је мој проблем (и само и апсолутно мој проблем). То што си ти таква каква си - у то нико не треба да улази - то је исто мој проблем (само се више не може рећи да ми је проблем, али нека буде тако, због стила писања). То што је две трећине ствари овде посвећено теби не треба да те узрујава, већ да ти ласка. Наравно, не треба да се уобразиш, довољно је само да ти буде топло око срца. То што неко мисли на тебе не значи да ти њега повређујеш, баш напротив - када неко стално мисли о теби, тај неко или хоће да те убије, или те јако пуно воли (па ти процени од којих сам ја). Људи који мисле лепо, живе лепо, срећни су и уживају у непрестаном претварању онога што зовемо садашњост у прошлост (јер само прошлост заиста постоји). И то твоје извињење је потпуно непотребно - разумео бих ја све и без њега. Ја тебе познајем много боље него што мислиш (из једноставног разлога - наше блискости) и знам да је све ово можда глупост и немам појма више шта сам хтео да кажем. Само немој да патиш. Научи да живиш, да волиш, да остављаш све који су непотребни за собом и да се на њих не враћаш и онда ћеш знати шта у ствари имаш од овог парадокса који зовемо живот, а који служи да бисмо дочекали смрт.
И још једна ствар: сада и ти знаш много више о мени. Пар ствари које и нису биле посвећене теби такође си сазнала. Не знам да ли си нешто протумачила погрешно. Ипак, ако ово читаш, или ти недостају моји текстови, или смо већ разговарали, тако да... Све ће бити у реду ;)
Краљице...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive