23. октобар 2008.

Салса и у вези са њом...

Пустио сад SKY.fm канал SALSASTREAM, да се мало подсетим како то изгледа... Волео сам то некад да слушам (наравно, када сам лепо расположен), па и сада волим (такође кад сам лепо расположен). Е, пошто сам данас лепо расположен, нашао тај канал да ми буде музичка позадина уз све што данас радим...
Сео ја да једем и сетио се једног догађаја који се десио не тако давно али је за данашњи темпо живота то време од целог једног века... Наравно да га се добро сећам, јер све што је у вези са мојом јединственом остаје ми у сећању целог живота, а шта је период од једног века за читав један живот?
Људи, па она ми је дужна плес! Не могу да верујем да сам то заборавио... Било је то оног дана када сам плесао са флашицом шампона јер она није могла доћи, а требало је да се појави због неке контролне из информатике... То јој никада нећу заборавити! Види ти њу, па она се још увек прави луда... Страшно, страшно...
Е, ако је данас будем видео, подсетићу је да ми је дужна плес, пошто слање смс-а више нема никакве сврхе (тј. бар за њу нема никакве сврхе, не одазива се)... Почиње страшно да ме нервира ова моја платоника, мислим да ћу да је баталим, мора нешто конкретно да се поради :) Ако не, блог је увек ту за повратак на старо ;)

2 коментара:

  1. Дижи руке од платонике, што пре. Има се доста посла за радити... :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Драго ми је што имам твоју подршку :) Треслашине, ти си краљ! И добро ти стоји кецеља, право домаћински xD

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive