22. септембар 2008.

Торентолитичка дисоцијација...

Ово није уметност, већ рационалистичко-сатирични пост...
Ко ми објасни овај феномен, нек му је 'алал...
Као што сви већ вероватно знате, торенти (које вероватно опет сви користите) служе да се са другима подели оно што већ имате (бар ја тако то видим) односно оно што још увек немате а желите да имате... Е сад... Имам другаре који кад скидају торенте не воде рачунa о другима, те само скидају и ништа не аплоадују (смање аплоад на минимум)... Мислим да се тај тип корисника назива личер и он је само ту да дрпа, а никако да предаје другоме...
Ти моји другари личери кажу мени да се мени торенти споро скидају због тога што ми је висок аплоад (који у глобалу код мене никад не прелази 10kB (граница, наравно)). Рекоше ми да га смањим на минимум и да ће онда да иде к'о бесно... Ал' врага (не бих сад онај други израз да користим)...
Код мене то иде другачије (као и код свих корисника μTorrenta), те се скидање ограничава на 6х аплоад ако је аплоад мањи од 7kB. Што је, по мени и логично јер је страшно глупо гледати како неко скида а теби не да ништа... По мени су сајтови који не дају даље скидање ако немаш одређени ratio испуњен одлични, јер уче кориснике радости давања... Што би се рекло у мом селу, не ваља само да га примаш... :)
И тако, ја одем сад на тај 10kB аплоад и скидам торент за који постоји нпр. 200 pear-ова и 30-так сејача... Од тога мој клијент се накачи на њих 20-так (и једних и других заједно) и онда покушава да скида... И замислите колики ми је download? Свега 3-4 kb/s (максимално)... Да се најежиш кад видиш како твоје ресурсе црпи неки дегенерик који теби неће да преда ни делић онога што има... Страшно...
Друг ми каже да је он такав торент скинуо за два дана (то нису мали торенти, сви су преко величине једног CD-а у бајтовима)... Није ми јасно како до врага његов клијент ради кад може да вуче а да не шаље, а на сајту је лепо ограничено да не можеш да скидаш довољно брзо уколико ти је ratio мањи од одређене границе... И како он може да нема ratio уопште а да скида тако брзо?!
Ја скинуо малопре Vuze клијент (преко Јаве), који јебе кеву колико успорава стемси, али нема везе, чисто сам хтео да видим како ради... Видим да код њега то иде мало другачије, али ме нервира јер није све приступачно као код μTorrenta, па сам га искључио... Иначе, видим да углавном Амери користе вјуз, не знам због чега, ваљда им је добар... По мени је сувише компликован у односу на оно на шта сам навикао, слично новом ФБуку...
Али исто раде, исто нема протока, исто све... WTF? Немам појма...
Ваљда се корисници деле на оне који много дају па им заузврат не дају ништа, и оне који не дају ништа, па им заузврат дају све... Ко би га знао? Овај свет је сувише компликован за неке моје појмове... Сувише материјалистички, сувише капиталистички... Сви би само да збирају, нико ништа не да... Страшно, страшно...
Ето, толико за данас... Не знам више како да вам се пожалим...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive