12. септембар 2008.

Јер то је неважно...

Не желим... Нећу... Јер то је неважно...
Нећу да будем депресиван. Није то тако значајно као што би могло да изгледа... Штавише, никакве то (чини се) нема везе са мном, да би могло да ме натера у још један аут период, како ја то називам, релативне опсесије...
Добро, јесте да је период прошао и да је негде отприлике сада време да се поново јави, али стварно не видим разлог зашто би се то поново баш мени десило... Мислим, снагом воље (воља је један јако важан фактор... Шопенхауер можда није био до краја у праву, али је његова филозофија интересантна оваквима као што сам ја...) могло би се победити или бар повести у борби против неурозе као што је управо ова коју сам навео. Јер, то није права опсесија... Али, о том потом... Имао сам негде опис, како сам је ја описивао, али је тај опис, нажалост, остао у старом (поплављеном) телефону и у другом (који се сам гаси) лап-топу, тако да, сада тренутно немам тај опис. Можда га могу наћи негде у некој архиви, али чисто сумњам у то...
Е сад... Мрзим материјализам... Један сам од оних који подржавају становиште (али га доследно подржавају) да није све у материјалном. Један сам од оних који воли да дели са другима (а таквих је, мора се признати, све мање). Један сам од оних који није зависан од онога шта ће данас обући, колико су му старе и ког квалитета патике и колико их дуго носи, који телефон има итд. Један сам од оних који процењује по квалитету а не по квантитету... Како би то мој друг мудро рекао, То су неважне, материјалне ствари... И с тим се у потпуности слажем...
Моменат када наилази оно о чему причам је обично у доба кад сам најсрећнији. Тада сам најрањивији. Међутим, о томе нећу да причам јер сви знају како ја не волим никада до краја да се отворим, па нећу ни овога пута... Рецимо само да је могло да се деси, али се није десило... И шта сад? Идемо даље... (није оно што мислите да причам о, него нешто сасвим друго) Ма доста за данас.... Не могу више, одох... Ионако није важно! :)

2 коментара:

  1. I ja mislim da nije ono na sta mi mislimo... :) Nego bre... Salji mi tu biologiju... Sad imam elana da je naucim...

    ОдговориИзбриши
  2. Па како можеш и да помислиш да је оно на шта мислиш кад знаш да ја не мислим на то што ти мислиш?! Свашта...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive