01. септембар 2008.

И после свега...

Ето, после свега ипак није све тако лоше испало као што сам ја то очекивао... Штавише, могу се похвалити да је све испало у савршеном реду... Додуше, нећу добити онај дигиталац што су ми обећали, али ће уместо њега да легну паре на рачун... Осим тога, углавном је све по плану, а пошто плана није ни било, добро је да је све овако добро... :0)
Шта да кажем? Имам најјачу екипу на свету... Препустио сам организацију професионалцима и сада само треба да чекам четвртак и видим шта ће од свега што се договоримо да испадне. Успут, чујем да Кристина слави у петак... Дакле, иде се и код ње ако Бог да, а после идем у Параћин, тамо ће се ипак одржати она "пригодна свечаност" за фамилију и комшилук...
Чујем дошао ми деда из Шведске... Одљутио се... Био нешто љут на моју бабу (иначе баба му дође сестра), те се није ни јављао годину дана... А сад се појави, некако баш кад треба, за мој рођендан... :) Бар да прославимо сви заједно...
Не знам шта бих још написао овде... Ми смо једна велика хипнотисана гомила и тако се и понашамо, према томе... Дабоме...

1 коментар:

  1. Е брате а што ти у профилу онда још увек стоји да имаш 17 година? Мало ми чудно...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive