31. август 2008.

ОБАВЕШТЕЊЕ!!!

Ево овако, шта сам оно тачно хтео да кажем... Гледајући ваше коментаре које тако редовно остављате на све моје приче овде (једном у две недеље по један коментар), дошао сам на изванредну идеју коју ми је у ствари предложио наш велики пријатељ Влада (он је из Кнића :))... Идеја се односи на решење проблема око прославе (прЕславе) мог осамнаестог дана када сам рођен... И шта она садржи? Отприлике се све може сазнати ако прочитате пост од пре пар дана (Сине, постајеш човек) и коментаре на њега. Али, за оне које мрзи да читају и за све које интересују детаљи, објавићу то овде како би било уочљивије.
Дакле, преслава мог осамнаестог могла би се десити ових дана после школе. Ми сутра (01.09.2008.) крећемо у школу пре подне и Владина идеја се састојала у томе да неки дан после школе останемо дуже, тј. практично цели дан, и да га сви заједно проведемо у парку у зезању и шта већ уз то може да се подразумева. Идеја је дефинитивно одлична и сигурно не може да баци сенку на своју сврху, тако да је оберучке прихваћена од стране мене. Што се тиче тачног дана, биће одређен "у лету", тј. сутра у школи, када се сви окупимо и заједно договоримо. Дефинитивно, јер овако не бисмо могли да се скупимо сто година (то знам из много обичнијих искустава, а ово је јако необично).
Иначе, сутра у школу из зезања доносим пралине да сви лепо заједно једемо (то ће бити дељење, надам се на сваком часу пошто нас нема много :) ) и да нам буде фино. А за главну манифестацију сазнаћемо, дакле, у току сутрашњег дана.
Ето тако, хвала Владимиру, и поздравља вас ваш јунак дана, ТоМЦаа!

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive