29. август 2008.

Сине, постајеш човек...

Ето, ваљда дочеках и тај дан... У ствари нисам још, али рачунам на Бога да ми помогне да га дочекам... Људи, пуним осамнаест, постајем многолетан и то вероватно мора да се прослави... Ту наилазе проблеми разних врста које ћу гледати да овде изложим, те ми ви онда дајте неки предлог како да се то реши...
Знаш како, ваљда да ми је дозлогрдило више, али ја сам још увек растрзан на две стране... И сад... Како сам ја Параћинац, логично је да ћу славити у Параћину... Међутим, како сам ја више у Крагујевцу него у Параћину, логично је онда да би требало да славим у Крагујевцу... Ту настају проблеми јер ја не могу на два места да се нађем истовремено... И не знам, ама баш њамам појма како да се то изведе...
Отац, који би могао да изговори речи наслова ове причице (мада вероватно неће то рећи), планира за фамилију велики фамилијарни скуп под ведрим небом на нашој тераси у Параћину... Чудо једно... Роштиљада, музика и то... Е сад... То би се требало одиграти тамо шестог септембра... Те онда? Ништа, онда сам тамо...
А ја имам другове и другарице (махом другове, али да ме не схватите погрешно) који би се требало наћи негде на средини... Имам их, наиме, и у Параћину и у Крагујевцу... И шта сад?
Оца планира да онда остатак непеченог меса и пиће пренесемо у КГ па да овде направим седељку (или стајанку, како вам мило) за вас што сте из КГа, наравно за следећи викенд, тј. 13. ваљда... Некако је ту па занемарен онај део из ПНа, али мислим да би се они могли наћи на оном делу шестог септембра...
Кад мало боље уочим ствари, могу приметити да ова музика која ће бити на фамилијарно-комшијском скупу дефинитивно неће одговарати никоме од вршњака... Онда могу барем рећи да то опет нешто не функционише... У сваком случају ситуација је јако парадоксална и супротна самој себи и у том случају не знам шта још могу рећи... Вртимо се сви укруг тако безвезно...
Ја сам мислио да онда ухватимо да се учукамо (засебно за ПН, засебно за КГ) негде у неком парку или нешто, али... Можда онда седмог за Параћинце... Са овима овде ћу некако и да се договорим, пошто сам у КГу нон-стоп... Вечерас идемо негде, има Бајагин концерт, можда се нађемо на Тргу... И тако... Болес...
Да чујем (читам) предлоге... У обзир долази све што има некаквог смисла! Е да, шестог сам, значи, код куће и не идем нигде.

2 коментара:

  1. A, zasto ne bi jednostavno neki dan posle skole ostali duze, otisli u park ili u neki kafic (ja sam pre za park) i tamo se zezali ceo dan i to je to... Bilo kad... Mozes cak i u ponedeljak... Ne znam... Kako god odlucis neces da pogresis.

    ОдговориИзбриши
  2. Ово ти је брате невероватно паметно... Ни сам то не бих боље осмислио... У том случају, доносим сутра бомбоне да се зезамо на часовима, а за после ћемо се договорити сви заједно :) :) :) Хвала ти лепо!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive