26. август 2008.

Чика Зуба :-)

Децо, волите ли ви да идете код чика Зубе? :) То је онај чика у белом мантилу који ти каже да отвориш уста и после тога кукаш три дана... Ако си кукао и пре тога, онда је и то логично, али тек ако ниси, онда то постаје проблем...
Овога лета решио ја да испоправљам све зубе редом (који требају поправку, наравно)... И тако, отишао ја код човека, једног Зорана Нешића (иначе отац мог друга, али то је друга прича), који је иначе радио и у мојој основној школи... ОШ "Стеван Јаковљевић"... Илити ОШСЈ, како је звао један наш омиљени наставник математике (Треслашин зна...)
Е сад, тај човек кренуо од најлакшег, стога одрадио седам-осам комада, а овај што најгори остао за крај... Тај ме зуб није болео већ неке 3-4 године, али је дубоко био искварен... Касније сам сазнао да је он у суштини ураст'о у неко мртво месо, ко би га знао... То мртво месо чика Зуба је спалио ("изроштиљао", како је он то сликовито назвао) и ставио отров да ми умртви живац... Е, то је било осмог августа, те је требало да се чека две недеље... После тога 22. истог месеца ја отишао, оно отров није довршио дејство те је морао поново да га постави. Био је петак, сећам се, сунчан дан, свирали Љуба и Бети Бу у Падрино, а мене зуб убија... Дођем кући, погледам, оно - појеле га десни... Све се надуло, једва говорим... Ја узео, па ишчачкао све оно и за два дана оток спласнуо...
Отишао ја данас поново код њега да то погледа... Он каже да је добро што сам га ишчачкао јер је отров напао десни... Али авај, морао опет да га стави :) Ако је за утеху, рече ми да сам га добро ишчачкао, без трагова, те да радим боље и од неких жена у државној (пошто је он једини мушки стоматолог у државној, а није баш могао да каже да сам и од њега бољи, мислим...) Енивеј, записао ми на папирче шта је ставио, те кад одем у КГ за пет-шест дана да се јавим да га одраде оне докторке тамо...
Е сад о оном болу.... Боли, па сатире... Ја узео 'ладно пиво, оно још горе... Топла вода? Ништа.... Умало да се онесвестим, али сам успео хитном хируршком интервенцијом дрвеним чачкалицама (=))) да га онемогућим...
Сад сам добро, хвала на питању... Блогујем, ево, и радујем се школици :)

ПС: Честитам Треслашину за нови почетак, окачићу његов линк са стране овде... И тако ае...

2 коментара:

  1. Јао, па јел' си стварно морао да пишеш о зубарима? Сад си ме подсетио да и ја нисам био код зубара одавно... Бедак.

    ОдговориИзбриши
  2. Овај зуб сам морао да извадим после неког времена, сад ми је на том месту ваздух. А болело је врашки, јер је вађен под упалом и анестезија није помогла. Био сам на ивици да се онесвестим. Ето, само да знате шта вас чека ако не водите рачуна о зубима.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive