25. август 2008.

Јединствени једноставни став о једној једноставној ствари...

Бар један од вас је макар једном у животу пробао да жваће лишће... Зелено или жуто, суво или сирово... Мени то дође као лек против изнервираности. Кажем "изнервираности" а не "нервозе", јер су то два различита појма, баш као опажај и пажња. И тако сам и ја био изнервиран осећањем (не "осећајем") глупавости оне ноћи после пене... Из више различитих разлога... Био сам гладан, покварио сам телефон сопственом кривицом (ово још увек ником нисам рекао, али мислим да је ипак тако било) и био сам на најгори могући начин искоришћен утицајем хипнозе коме сам се на крају одупро... Јер хипноза је чудо, људи моји, али ни ја нисам мачји кашаљ, препознао сам је (додуше помало касно, показало се, али никад није заиста касно (осим ако је неко мојом грешком настрадао, што овде није случај)). У ствари, могу вам рећи да се сад боље осећам (није да сам се туширао него ми је ето тако дошло) и самим тим како су се ствари одвијале ја сам вишеструко задовољан, мада још увек понекад осетим неку врсту нелагодности, ваљда због оне исте хипнозе...
Него, да пређемо на ствар... Пробао сам више врста лишћа... Не, није то ствар, умало да промашим тему... О лишћу следећи пут.
Екшли, закључио сам да сам ја један велики сероња (или кењатор, како вам воља), или есхол (лит. шупак) што кажу Амери, д'извинете на изразу, и мада се то на другој страни чини да сам ја у ствари онај који је искористио некога, то је тотална неистина и могу вам то потврдити званично... Мада, да ме са друге стране питају: "Какав си ти то човек, искористио си је, ово-оно...", рекао бих јединствен одговор на сва своја искоришћавања: ја сам, једноставно, КОРИСНИК... У ствари, сви су људи корисници, бар неке услуге (ово није била услуга, била је то више нешто као супротнпост од услуге, шта год то могло да буде), нпр. ја сам корисник Теленора и МТ:С-а од скора, мој отац је пак корисник и Теленора, и МТ:С-а и Вип-а, па ништа... Али постаје уврнуто кад искористиш нечија осећања... Оно мало савести (мада осећам да све више постајем као Дени Крејн, Алан Шор (Бостонски адвокати, обојица на слици) или чак Камијев Мерсо или Др. Хаус (истоимена серија)) које имам говори ми да ја у ствари уопште и нисам крив... Ја једноставно постојим такав какав сам, супротан (и доследан) самом себи, и нема потребе да се кајем што је неко моје постојање погрешно протумачио. Штавише, мислим да има бар око петсто милиона људи на овом свету који би се апсолутно сложили са мном. Других петсто милиона, пак, рекло би да ја имам психичких проблема и да требам посету психијатру!, али ето, тако је то кад се играш са психологијом. Она је краљица емпиријских наука и ту нема више речи... Рекао бих да мој Его свакодневно побеђује потребу Супер-ега да ме научи позитивном, а Ид ретко кад успе да каже своје до краја (дакле, ја сам поклоник Фројдове психоанализе), али ја и даље терам по своме...
Ја не мислим ништа, све што сам икада помислио имало је нека тумачења са разних страна и то ме је одувек јако нервирало. И сада када не мислим ништа, то опет има разна тумачења, у која ја заправо уопште не желим да се мешам јер ме једноставно не интересују. Ко ме зна, зна ме, и то му је довољно. Тешко жени која се намерачи на мене... :)
Отишао сам без поздрава. Питала ме да ли мислим да је она курва. Рекао сам јој да не мислим ништа... Питала ме је да ли мислим да то код ње пролази. Рекао сам да не мислим, али да ме то баш нешто и не интересује... Питала ме још прегршт ствари. На све сам одговорио по листи. После тога ме није питала више ништа... Мој ум је сувише беспрекоран да би она могла да га надмаши и то је једноставно тако... :)
Јер, ја сам ДОСЛЕДНИ КОРИСНИК и баш ме брига =)

2 коментара:

  1. Хм, будући да сам био очевидац серије догађаја који су те мотивисали да напишеш овај пост, могу само да кажем... да кажем... да ти је екстра слика уз пост :-)
    Ма удри бригу на весеље, ипак си ти само корисник, уосталом, ако ти је баш толико лоше због свега тога, одгледај неколико филмова Колина Фарела и све ће да се среди, веруј ми.
    Иначе, могао би мало и код мене да свратиш, а ја ћу да пробам да се наканим да напишем нешто ново ових дана...

    ОдговориИзбриши
  2. Као задовољавајући корисник свега што ми под руку падне могу само да најавим једну једноставну ствар: никада нећу престати да КОРИСТИМ :-)
    Ма фак Колин Фарел, Бата је закон 8-)
    И да, обећавам, бићу редован колико код себе и код тебе!!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive