20. август 2008.

Хај, ам бек...

Било је назнака да ће овај блог бити, из неког разлога, скинут са Гугловог сервера... Због чега? Не знам ни ја, као било је неприлагођених садржаја... А ја чак нигде нисам ни бичарке поменуо... Додуше, оне без бичева, у мало блажој варијанти, али шта... Послао сам захтев у предвиђеном року, и до данас ми ништа нису одговорили... Ипак, судећи по овоме, изгледа да нећу бити "скинут"... Дакле, ВРАТИО САМ СЕ!!!
У међувремену издешавало се заиста прегршт ствари од којих неке нећу ни помињати јер тога нису вредне, а неке ћу оставити за следећу прилику, јер ипак... Знаш како, требало ми је пола сата да приступим, коначно, страни за писање новог поста... А ово је диал-уп и много кошта... Још увек сањам... "стару љубав, а онда тражим било коју", како рече Неша (онај из Галије, ако нисте знали) некада давно...
Мислим да од сутра поново крећем са блоговањем, данас поподне, ако Бог да, требало би да напишем коју па ћу сутра то да објавим... Јер стварно, диал-уп је, да простите, како би рекао Зрика (ко зна Зрику знаће шта овде треба да стоји)... Да ме не искључе поново, не бих да одмах крећем са ружним речима...
Ускоро ће школа... Ако неко од Крагујевчана (или можда Книћана) чита ово, чисто да зна да ми је број телефона изгубљен у свемиру и да не може да се врати... Кога интересује, нека ме контактира е-маилом, пошто не објављујем персоналне бројеве на блогу...
Ето тако, ако Бог да здравља, читамо се сутра...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive