13. јул 2008.

Благи Боже...

Ех, да сам у Крагујевцу могао бих да блогујем к`о болес`ан... Али...
Овде (у Параћину) сам на диал-уп-у и то пошто сам на лошој централи траје вековима док се страна учита а понекад и не може да се учита... И онда?
Онда прође пола сата до сат времена а ја практично не урадим ништа на Интернету... И онда се изнервирам и морам да прекинем и пукнем к`о брука јелте...
Ово је кратак пост јер се бојим да ми конекција исто тако не пукне док га шаљем, тако да... У сваком случају, не чудите се што ме нема овде, ја ћу приче писати, а само повремено, кад имам времена, могу их објавити овде... Ето тако. (ово ионако нико не чита, колико сам ја обавештен од фирме која прати моју страницу)

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive