15. јун 2008.

Е сад...

Нисам сигуран шта да ставим данас као тему... Заиста, мало сам преоптерећен разним притисцима тако да не знам ни одакле да почнем ни где да завршим ни шта да поменем. Рецимо да сам овог викенда правио паузу од блоговања, па да настављам тек од уторка, пошто ми је сутра завршни писмени из анализе. Требало би да вежбам, али немам материјале, а Вучко код кога треба да идем да бисмо заједно вежбали није код куће иако смо се договорили и сад се нервирам безвезе и не знам шта бих итд...
Кад будем био мало смиренији (дакле тек од уторка), почећу поново редовно да постујем, до тада не брините што ме нема, мало сам спречен...
Хвала на пажњи.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive