12. јун 2008.

Данас, суморно и невероватно...

(ово горе је наслов једне моје песме, али о том потом...)
"Дивно што нема ништа да се учи за сутра, данас цео дан 'ладим јаја и скидам торенте..." - "Скини Ејџ тројку да играмо..." - "ОК, видећу шта могу!"
А онда се одједном стушти, почне пљусак и грмљавина. Ја немам громобран на овој кућици па морам да искључим сву електрику укључујући и ноутбук и АДСЛ модем... Дакле - ништа од торента...
Дан сам провео свирајући хармонику... Подсетио се неких песама које на хармоници никад не бих ни свирао... Онда више нисам знао шта бих, оставио сам хармонику и само певао. Неке поп баладе. Самарџић, Георгиев, Раичевић, па чак и Џеј, шта ми падне на памет...
"А киша, проклета киша, никако да стане"....
Већ је пола осам и тек сада сам укључио комп и АДСЛ и телефоне и све остало што уз то долази. Коначно почео да скидам торенте... А онда направио паузу и дошао довде да видим има ли шта ново...
За торенте је ту цела ноћ. Ако опет не почне грмљавина...
"Грми, сева, време се мења"... Подсетио ме друг данас на ту песму. Па да...
Она ме је питала нешто што сам је већ научио. Нисам јој одговорио. Уместо тога, прекорио сам је. Није се љутила...
Питала ме је како да отера мрзовољу кад већ мора да учи за сутра. Рекао сам јој да постави себи повод. Нпр. мене је данас ужасно мрзело да наместим кревет. Пријео ми се чоколадни кекс који је био на полици у кухињи. Рекао сам себи: "Нема кекса док не наместиш кревет". И гле - кревет као да се сам од себе наместио... Страва.
Имао сам писмени задатак из аналитичке. Урадио сам 4 и по задатка. За један нисам сигуран да ли је тачан... Ипак, надам се да ће онај строго опадајући низ оцена са писмених из линеарне и аналитичке (5, 4, 3-) овога пута почети да расте... Ма шта надам се, молим Бога и готово сам сигуран у то...
Помисао на сутра утерује ми језу. Не знам због чега. Чини ми се да нешто пропуштам али не знам тачно шта...
А да, прекосутра је анализа... Пфффф...
Хвала вам што још увек нисте напустили ово место, значи да за мене још има наде! :)

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive