11. јун 2008.

Афоризам...

"Ко је луд не буди му друг... ТоМЦаа је усамљен ових дана..."

Била је субота... Или можда недеља? Није толико ни важно... Важно је да се баш ништа тог дана није десило.
Ова недеља је динамична... Свакога дана нешто ново. Бог је на нашој страни. Бар се то тако чини. Али Бог је увек на нашој страни, у то не треба сумњати. Тако се само навлачи зид који је после тешко, јако тешко срушити.
Све је више закључених оцена. Све је мање времена до краја школске године... Још два писмена задатка и можда неко испитивање и то је то. Ове недеље, евентуално половином следеће, десиће се и то - биће ми закључене све оцене. А онда? Слободан до септембра!
Биће ово јако занимљиво лето. Лето пуно изненађења... Не знам ни шта да очекујем.
Нећу на екскурзију. Данас је било фотографисање. Нисам се фотографисао и уштедео сам још 200 динара, поред 30000 које нећу дати на екскурзију.... Стварна уштеда? Заиста, те паре ће отићи на неко друго место, али боље "мирна Бачка" него "чељад бесна"...
"Сви треба да знају шта другарство значи..." Па и ја :) Нема то везе, да смо ми живи и здрави!
"Ај, живели!"

4 коментара:

  1. Konju jedan, sto neces na ekskurziju?! Sad si me potsetio i dodje mi da te ubijem!!! Inace, u sustini, sve ti je interesantno na ovom blogu... Dzast kontiniu!

    ОдговориИзбриши
  2. Као што рекох, боље "мирна Бачка" него "чељад бесна"...
    Не знам да ли знаш шта је СВЕ писац хтео да каже овим постом (осим тога да неће на екскурзију итд.)... За читање афоризма треба гледати кроз редове. Не бих сад да дајем комплетно објашњење целог текста (добар део се назире).

    Ево, кад си већ запео, објаснићу ти своју ситуацију око екскурзије: за почетак, погледајмо уназад на претходну екскурзију - мама и ја се договоримо да не идем на екскурзију, онда отац ЧУЈЕ да треба да се иде на екскурзију и каже да се пријавим, па ће он да се сналази и да шаље рате... Онда мајка плаче једно два-три дана, док је отац убеђује да је то исправна солуција јер ко зна кад ћу ја моћи да видим Праг (ту је негде био у праву, али...) Онда за једну рату немамо пара, али се ту некако задеси теча (хвала Богу на њему), који наравно да мени паре на зајам (а није му први пут, подсетимо да сам код њега живео шест месеци у првој години). И тако стално нека јурњава око пара и напета ситуација у породици.
    Е па, рече ТоМЦаа, ове године нећемо тако. Знам како ствари стоје, желим екстра скуп факс који нико живи нема пара да ми плати, 'ајде да видимо шта може да се уради бар да ове године "чељад не буду бесна". Нећу на екскурзију и "мирна Бачка". Међутим, некако се то мишљење поклопило са мишљењем матораца - мајка каже да нећу ове године СВАКАКО на екскурзију, док отац једноставно да немамо ми те паре. И то је отприлике то...
    Мислим да си задовољан мојим јако подробним и аргументованим објашњењем због чега не идем на екскурзију.

    ОдговориИзбриши
  3. E brate sad si me napalio da ponovo i ja pokrenem svoj blog :D :D :D
    Evo uplacujem hosting shto pre i postavljam moj jedan. Samo josh da osmislim koncepciju i to je to...

    ОдговориИзбриши
  4. Драго ми је што сам утицао на тебе, Треслашине, то ми много значи :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive