10. јун 2008.

Идемо полако...

И тако... Данас је баш леп дан. Сунце пржи као болесно, али је то добро за промену, јер је претходних дана баш било тмурно... Био сам у школи, одговарао хемију, добио 5 и закључила ми је 4, што је одлично с обзиром на претходно стање! Затим, писмени из енглеског, који ни сам не знам како сам урадио, али ваљда ће бити нешто добро. Данас поподне учим биологију, сутра би с тим требало да завршим, тек сутра учим аналитичку геометрију за прекосутрашњи писмени задатак. Требало би да набавим и књигу из физике, јер и физику одговарам (само не знам кад). Све остало је већ скоро па готово. И тако, пролази још једна школска година.
На друштвеном плану сам као и обично - ништа ново се не дешава већ годинама... :) Није лако живети монотоно али шта год да покушам да променим некако се изјалови и онда испаднем глуп. Али боље испасти глуп него из аутобуса тако да...
Скидам данас Трактор, требало би да мало проучим како ради, а радићу и неке нове матрице у ФруитзЛоопсу тако да сам баш заузет разним стварима ових дана... Чисто да се зна... :)
Ае поздрав...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive