08. јун 2008.

Недеља, и сви сте ту...

Данас се осећам усамљено у гомили обавеза. Сви су ту а ја сам сам... Знаш како, дошло ми је да повраћам, не знам због чега, а и осећам неку напетост у трбушним мишићима (ваљда ми тек сад стигло од оних трбушњака што радисмо у четвртак)... Идем до Марета после да одрадимо хемију и нешто енглеског. Требало је да учим биологију, али као што рекох нека ме "мрза" ухватила па ништа од тога. Хаос у глави, хаос у души...
Сутра пре подне у школу... Надам се да ће бити боље, како сам то ставио на свом тренутном стању на Фејсбуку, јер иначе неће изаћи на добро. Све ми недостаје, сви ми недостају, а не знам нешто шта ћу са собом... Безвезе... Дакле, данас сам у свом свету, ако неко зна како се помаже у оваквим ситуацијама, нека ми помогне, молим вас, умрећу...
Ето тако... Можда навратим вечерас да видим има ли савета и да се јавим још једном.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive