07. јун 2008.

Нема слободне суботе...

Као и увек, ни ова субота није била слободна, али је ипак проведена на мало другачији начин него што сам то навикао... Ствар је у томе да смо данас од 0900 имали анализу, тако да на програмирање данас нисам ишао... Имали смо припрему, па контролну и могу се похвалити да сам урадио 5 од 7 задатака (оно што по дефиницији треба да се ради, ствар је о изводима, нисам урадио)... После тога дошао кући својој и цео дан провео у скидању...
Замисли, данас узео да скидам дечје песме. Прва песма коју сам скинуо била је "Сви треба да знају шта другарство значи..." :) Тако сам данас био залудан, после наишао на торент од 1.4 гига са причама и песмама за децу, па сам њега почео да скидам (у нешто редукованој верзији фајлова)...
Данас сам сазнао да Драгана и после свега што се догодило (мојом фанатичном иницијативом) ипак није љута на мене. Ма она је ликуша највећа на свету и потрудићу се да више никада не направим исту грешку... Онакво створење треба имати за пријатеља!
Ето тако прође данашњи дан... А сутра је нешто ново... Видећемо већ...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive