06. јун 2008.

По ко зна који пут...

По ко зна који пут одлучио сам се да стартујем са блоговањем... Имао сам неколико неуспешних покушаја, али сада стварно осећам да би то могло бити то. Јер, сваког дана дешава ми се нешто ново (скоро сваког дана) и ето, вероватно ћу сваког дана да посећујем ово место. Наравно, ово место је место слободне дискусије тј. сви ви који читате ово (дакле за сада 1 човек... :) ) требало би да поставите неки коментар на мој пост. То не радите под присилом, једино ако вам се нешто допадне (или не допадне) тј. погоди вас баш онако људски да осетите и ви потребу да кажете нешто...
Блог пишем на ћирилици јер се залажем за проширивање употребе ћирилице на Интернету. Коме се не свиђа нек ми јави, да му кажем пар ствари.
Иначе, данас нећу још много времена провести на овом месту јер мора да се учи физика, имам данас писмени задатак а НИШТА не знам, тако да... Енивеј, ви сте слободни да посећујете ово место кад год можете, а мислим да сам поставио и РСС феед (Пријавите се :) ) тако да можете редовно да гетујете информације са ког год медија...
Надам се да сте и ви данас срећни, јер сам и ја. Ако ни због чега другог, данас је леп дан (биће кише поподне ваљда, али не дозволите да вам то поремети концепцију!) .. Ето толико за почетак.

4 коментара:

  1. Sta ti imas protiv latinice?! Ja cu bas namerno da je koristim... Kad ceo svet nju koristi ( ili bar ogroman deo), zasto bi se mi pravili pametni... Bas me interesuje kako ces da mi se suprostavis za ovo... U potpisu: tvoj telohranitelj!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Да се разумемо: немам ја ништа против латинице, ја имам само нешто ЗА ћирилицу, и то треба да ти буде јасно. Ако ти заиста желиш да пишеш латиницом, немам право да ти забраним (она је поприлично заступљеније писмо у Србији, што ја видим као политичку грешку), јер су оба званично званична писма. Међутим, ако се већ неко пре двеста и кусур година (на жалост знање које сам поседовао о томе је испарило, јер га дуго нисам обнављао) толико потрудио да измисли српско писмо, мислим да би било логично да му одамо почаст тиме што ћемо то писмо и користити. Плус, има много компликованијих ствари од нашег писма. Рецимо, зашто Кинези или неки други Азијати не би променили своје писмо (које је не-дај-ти-га-Боже компликовано) за једну просту и обичну латиницу? Схватимо ћирилицу као део наше културне баштине коју је потребно неговати да не би тек тако била истребљена (заслугом оних сличних теби). Толико, Владимире.

    ОдговориИзбриши
  3. Alal vera.. Od sad koristim cirilicu... Ovo za kineze je jako pametno... I ovde bih koristio cirilicu nego ne znam...

    ОдговориИзбриши
  4. Е, па то је већ друга ствар... Ја не верујем да ти БАШ не знаш како користити ћирилицу, вероватно ти нешто није у реду са тастатуром као што је то случај у школи (на мом рачунару некада је радила само енглеска тастатура, и поред свих могућих покушаја за подешавање; сад ради само српска латиница ?!) иако је рачунар јако добар (у суштини :) ).
    Ствар је у томе да уопште није битно да ли користиш ћирилицу или латиницу, важно је да овде долазиш често како би видео шта се са мном дешава свакога дана... Друге ствари су ситнице (које некада живот значе, али не у овом случају). Ето тако...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive