23. јун 2008.

Ујка из Америке или АДСЛ (American Dialing-Selective Line)

Дошао је на одмор код газде у чијем сам стану. Повео је породицу, супругу и децу, сина и ћеркицу... Биће ту месец дана. Ја сам овде још ове недеље, те идем својој кући на одмор... Дошао и отада више нема АДСЛ-а... Мислим, није то да нема АДСЛ-а. Само што они чешће користе телефон. Телефон је заједнички и све би било у реду да они тамо имају АДСЛ сплитер за раздвајање телефонских сигнала од сигнала података... Међутим, то имам ја овде, али они тамо (суседна кућа) немају. То сад прави проблем. Кад је мени модем укључен, њима шушти, али могу да разговарају. Међутим, кад они крену да разговарају док сам ја на Нету, мени се губи АДСЛ сигнал, тј. све се ресетује. Ја онда ухватим па искључим модем, те сачекам да заврше разговор, па га укључим поново. Али не вреди, све крене испочетка...
Ноћу могу да га остављам само због торента, али торенти споро иду, а мени Нет треба више дању него ноћу. Наравно, за дана и њима треба телефон, кој ће им ку*** кад падне ноћ... И тако, сад смо у конфликту. Пошто сам ја већ одомаћен овде, ја им правим уступке (шта ми друго и преостаје, он је газдин син)... Мало сам иритиран и исфрустриран, али то не смем да показујем. Прво они морају да пукну, јер ако ја први пукнем биће белаја и поновне селидбе, што не би ваљало...
Има ли негде сплитер да се набави? Ја сам гледао по Нету, видео сам на еБају али ја још увек нисам пунолетан, има ли по овим нашим радњама негде? Хвала унапред свим добровољцима на информацији... Ако нема, да чекам септембар, па шта буде...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive